24 feb. 2015

Noutăţi de pe Sheinside... la cald! :)

Bună, fete dragi! :)

Ce faceţi voi? Sărbătoriţi Dragobetele au ba?
Se pare că biscuitul-inimioară pe care vi l-am prezentat în această după-amiază pe pagina de Fb a blogului, împachetat în câteva gânduri spontane, a avut puteri magice şi a chemat o altă inimă inimoasă alături de el... 

Aşteptam o comandă de pe Sheinside, dar nu chiar atât de repede!!! A venit ca vântul şi ca gândul de această dată! Se pare că inimioara pe care a purtat-o cu sine acest colet şi-a stabilit obiectivul de a ajunge la mine chiar azi, de sărbătoarea populară a dragostei la români! Misiunea a fost indeplinită cu brio! 

Sub imperiul încântării determinate de ceea ce am descoperit în colet, am făcut rapid poze şi vă împărtăşesc din bucuria mea!

Un pulover care îmi face cu ochiul de mult timp; n-am mai rezistat şi l-am comandat după ce l-am văzut purtat şi de Camelia, într-o altă variantă cromatică! Mă bucur că am decis să îl iau, arată excelent!

Pentru a-l vizualiza pe site, cu detaliile aferente...

Click AICI / HERE! 



Se pare că întâmplările vieţii au uneori o logică evidentă... Fusta din tul prezentată pe blog recent (aici) a adus pentru mine o surată a sa - varianta dark, mai misterioasă! O puteţi observa mai bine pe site; pe pagina sa, la Style Gallery,  există şi o fotografie în care apare o domnişoară ce o poartă cu graţie... 

Click AICI / HERE!


Mă temeam să nu fie transparentă - nici gând, temere alungată! :) Pun la cale  o ţinută rockish pentru a v-o prezenta, să vedem dacă nu mă răzgândesc! Ştiţi cum suntem noi, fetele! Despre Răcoaice, nici nu-i nevoie să mai spun ceva...

Acum, poate vreţi să mai răsfoiţi site-ul... Vă las ceva perfect pentru ronţăit, potrivit temei zilei: un biscuit deeeliciooos (pe cuvânt de onoare!); dacă vreţi să-i ştiţi istoria, v-am spus mai sus unde o găsiţi!


Acum, ajung la vorba lui Shakespeare şi vă întreb:

Cum vă place noua comandă Sheinside?
Pe care dintre cele două piese vestimentare aţi purta-o?

Puuuupiiici, cu toată dragostea!
Să fiţi iubite în fiecare zi a vieţii voastre!

Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com