29 apr. 2013

(Puzzle) OOTD: Blue, turqoise and some earth colors

Hello, ladies!:)

Sambata trecuta am fost invitati la un Gheorghe ce se sarbatorea cu o oarecare intarziere; unchiul meu, fratele mamei; pentru mine, nu exista pe lume un om cu suflet mai mare si mai cald, un om mai impaciuitor, un om care ar da totul de la el pentru ca ceilalti sa nu fie suparati, un om care nu te refuza cand ii ceri ajutorul, un om de care ma leaga atat de multe amintiri frumoase ale copilariei, un om care poate fi un exemplu de echilibru, cumpatare, chibzuinta; in plus, acest om drag mai are si-un haz aparte!:)

O petrecere in familie; familie galagioasa, glumeata, pusa pe shotii...ne comportam cam cum se vad in filme familiile de italieni!:)))

Pff, intentionam o postare cu putine vorbe; oare cand voi reusi asta???:)) Ia sa vedeti cum ma straduiesc! 
Incurajata de indemnurile, incurajarile si aprecierile voastre de la aceasta postare, va prezint tinuta pe care am purtat-o...cu un zambet pe buze!:)

Zambetul a fost conturat de Soft Matte Lip Cream de la Nyx, nuanta Amsterdam; vi l-am prezentat recent,  aici;  va avea review!

Parca nu era atat de scurta rochia mea!:P

Blue Swarovski earrings! 

La ochi, doar contur cu un eyeliner-ul Avon si mascara Sexy Pulp Yves Rocher!

Mi-e draga rochita asta, mi-am zis ca e ultima sansa sa fie purtata inainte de a navali canicula! :P

O geanta pe care o port obsesiv-compulsiv uneori!:))

Nails and bracelets! 
Asa cum ati vazut in postarea de-aici, pe unghii port oja Orly, nuanta Pretty-Ugly,  primita in dar de la draga de Stella; inelarul a "cerut"  Flormar, nr 429...
Bratara e de pe ThBoxes!

Poate ca v-ati plictisit de ele...eu nu!!! Le iubesc, sunt atat de comode si ma simt inalta pe ele - what a feeling!!!:))

Siiii...surpriizaaa!!! 
Dat fiind ca, de aceasta data,  am avut fotograf,  putem pune laolalta toate piesele puzzle-ului!:D

 

Eu sper ca v-a placut postarea! Daca vreti sa ma "certati", certati-ma bland!:) 
Parerile, sugestiile, intrebarile voastre sunt binevenite, stiti ca le astept cu drag...

Va doresc sa aveti o saptamana excelenta, cu zile luminoase si clipe zambitoare!
Kisses for you!!!
                                                                                                                                           Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com