13 apr. 2013

Ultimele achizitii...happy me!

Hello, ladies!

V-am promis recent ca va voi arata in ce fel nu am fost cuminte in ultima vreme!:)) Dap, chiar nu am fost cuminte...Cand buzunarul da semne evidente de nuditate :)), chiar se impune sa stai in banca ta!

Dar zau ca nu-s eu de vina! Stiti cine-s  vinovatii principali?!
In primul rand primavara, frumoasa si iubita primavara! Ea m-a determinat sa-mi doresc sa aduc macar o mica improspatare garderobei, sa adie vanticel inmiresmat si prin sifonier, sa-mi doresc sa fiu frumoasa pentru mine insami, pentru dragul meu, pentru acest anotimp datator de aripi!
Apoi, aveti si voi o parte de responsabilitate aici! Pai ma incantati cu atatea cumparaturi frumoase, ma bucur mereu pentru fiecare dintre voi; nu e firesc sa vreau si eu?!:P Keep up the good work, you're my inspiration!!!
Si mai tragem pe cineva la raspundere: vacanta, binevenita, binemeritata vacanta! Pai am avut si eu timp sa vad orasul (asa cum o fi el!!!), am avut timp sa intru intr-un  magazin, am avut ochi sa vad si altceva...:D

Acum, voi sa nu va asteptati la nu stiu ce desfasurare de forte, n-as vrea sa fiti dezamagite!
Iata noutatile!!! Sa intre gratios, defiland pe podium...

* Ceai de lavanda de la Fares - cred ca nu va asteptati sa incep astfel :P :)) Be patient!


* Al doilea deodorant roll-on Mitchum (de la primul tot intentionez sa scriu review - toate la timpul lor!),  am gasit varianta Shower Fresh de aceasta data...


* Fond de ten Revlon ColorStay (in asteptarea lui, m-am chinuit mult folosind ceea ce mai aveam prin trusa; dar satisfactia a fost ca am mai terminat cate ceva; veti vedea intr-o postare viitoare "goliciunile" :P)
* Crema grasa antirid contur ochi - Gerovital (am o relatie love and hate cu ea - cunostinta mai veche)
* Lac de unghii ultrarezistent - Farmec (manichiurile mele se simt biiine cu el)
* Primer pentru ochi - Elf (il cunoaste intreaga planeta :)) )



Si-acum, sa trecem la chestii mai "serioase" si funny totodata:
* Un sacou intr-o nuanta peach - se asaza foarte bine, nu stiam ca ma poate prinde culoarea aceasta; e versatil si mi-a inveselit intreaga garderoba! Minunata Dora m-a inspirat...:D



* Doua tricouri - am surprins si unele detalii! Cel de-al doilea e de un negru intens (nu asa cum pare) iar detaliile sale sunt albe!










* Pantofi cu platforma - piele intoarsa de culoarea denimului clasic; piele de calitate, moale; frumos finisati; foarte confortabili (am facut treburi de-ale casei incaltata cu ei pentru a ma acomoda si a-i testa) - sa nu credeti ca vreau sa-i vand daca-i laud atat, doar ca imi sunt dragi!:)) Zau ca-s mai frumosi decat reflecta pozele! Observati ca se asorteaza si cu mobila, altfel nu-i luam!:P 




* Pantofi antistres Rieker - cred ca ar merita review acestia! Nu am intalnit pana acum o astfel de pereche de incaltari, te simti in ei mai bine decat in picioarele goale; cand ii incalti ai senzatia ca te-ai descaltat :)) pe o pajiste cu iarba moale, pufoasa! Imi vor fi recunoscatoare picioarele la scoala (avem program de cca 9 ore in scoala particulara) - ma duc tzop-tzop pe tocuri si, in cateva ore, cobor la spa pe acesti pantofi!:))








That's all...De-acum, trebuie sa fiu cea mai cuminte si cea mai econoama fata de pe pamant!!! Credeti-ma pe cuvant, vreau sa reusesc! Mai cumpar doar daca imi trebuie ceva!:))

Fug acum, striga treburile in gura mare!!!

Stiti ca astept cu nerabdarea unui copil parerile voastre si ca ma bucura fiecare comentariu, fiecare vizita!:D

Va pupacesc, va imbratisez, fete dragi!
Ingrijiti-va, relaxati-va, traiti  momente de bucurie...:)
                                                                                                                                          Ilda
Lavender Thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com