11 feb. 2012

10 produse de ingrijire pe care le folosesc in sezonul rece



   Cu siguranta stiati ca factorul ``vreme rece`` influenteaza aparitia iritatiilor si favorizeaza dezvoltarea eczemelor. Faptul ca in sezonul rece pielea are nevoie de ingrijire,in special de hidratare intensa,nu mai este pentru nimeni o noutate.Bine,poate ca am fost blanda cand am spus despre aceasta perioada ca fiind rece,adevarul il stim cu totii: temperaturi foarte scazute,ger,zapada.In ce ma priveste,cu greu fac fata acestei situatii,asta si datorita programului meu de serviciu (pana la ora 21).Iar daca imbracata,m-am simtit de atatea ori precum un pinguin,am avut grija ca pielea neacoperita sa nu aiba de suferit.

  Hidratarea este cuvantul de ordine,iata un fel de decalog al produselor cele mai folosite de mine in aceasta perioada.




sursa foto

sursa foto







  •  sapunul cu lavanda de la Soap Mill a transformat rutina spalarii pe maini in prilej de rasfat.Urmeaza review.Pentru curatarea tenului inca folosesc gelul Bioderma Sebium.


sursa foto


  •   uleiul de migdale dulci,presat la rece,un excelent hidratant,nutritiv,antirid.Obisnuiesc sa-l folosesc pentru ingrijirea tenului pe timp de noapte,insa imi este de mare folos pentru hidratarea de zi.Cu uleiul de migdale dulci imi ingrijesc si zona ochilor,mai ales ca pielea mea nu tolereaza aproape niciun produs destinat acestui scop.Alte intrebuintari:pe varfurile parului,in mastile cu argila,pe maini si unghii,etc.

sursa foto


  

  •  uleiul organic de cocos este o descoperire recenta,fara de care nu-mi imaginez hidratarea de-acum inainte.Este in forma solida,dar se topeste aidoma fulgilor de zapada in contact cu caldura corpului.L-am folosit mai mult pe maini (in ultima saptamana l-am purtat cu mine),pe varfurile parului,dar si pe ten.Urmeaza review.


sursa foto



  •  tot pentru ingrijirea tenului,am utilizat mai mult in aceasta perioada si crema Apidermaliv cu ulei de masline si unt de shea,pe care de altfel,o mai foloseam pentru ingrijirea tenului pe timp de noapte.Ultra-hidratanta!


sursa foto






  • balsamul de buze cu miere,laptisor de matca si ulei de masline de la Apidermaliv.E aproape pe final,imi place tare mult!


sursa foto


  • pentru ingrjirea corpului am cateva preferate.Prima dintre ele,uleiul solid cu unt de shea si unt de cacao,de la Lush.Urmeaza review.

sursa foto






sursa foto





  •  si pentru ca sunt ``dotata`` cu o circulatie periferica deficitara,nimic nu ma incalzeste mai bine decat o baie cu sare la picioare.Imi masez apoi picioarele cu crema cu propolis de la Apidermaliv si nu-mi pot dori nimic mai mult.Sau poate o ciocolata calda si un articol bun de citit.:)





    Acestea fiind zise...sunt 10 pentru vremea rece.Nu uitati manusile,fularul si caciulitele!

      

   Spuneti-mi in ce fel s-a schimbat la voi rutina ingrijirii pielii.Avem preferinte comune?




      Pe curand!





P.S.: Nu uitati de giveaway!!!
 

Blog Template by YummyLolly.com