2 feb. 2012

***inchis***Giveaway:castiga o bijuterie Mazza la alegere!



   Bine v-am regasit!



   Cand spun Mazza,ma gandesc la acel coltisor online in care cu siguranta gasesc ceva sa-mi placa,fie ca-mi doresc o bijuterie eleganta,fie una  fantezie.De Mazza imi amintesste zilnic o pereche de inimi In Love din cristal Swarovski,doua picaturi de roua proaspata a dimininetii...cum imi place sa spun cand ii vad.Au fost perfecti in diminetile innorate de toamna,in serile geroase de iarna si ii voi iubi si in prospetimea zorilor primaverii pe care o astept.
  Pentru ca am observat pe site un colier foarte dragut ce s-ar asorta cercelusilor,m-am gandit ca n-ar fi rau sa-mi fac un wishlist chiar acolo,pe site,pentru ca inregistrandu-ma am aceasta posibilitate.



       Si din categoria bijuteriilor fantezie am cateva preferinte,dar am ales sa exemplific doar una dintre acestea,cu un inel (parca niciodata nu avem suficiente,nu-i asa?):


Inel Vertigo
 
   Magazinul de  bijuterii online Mazza doreste sa va ofere si voua o amintire sub forma unei bijuterii fantezie,la alegere.Asadar,daca va doriti o bijuterie din aceasta categorie (bijuterii fantezie),va trebui sa-mi lasati un comentariu care sa cuprinda:

   1.Numele cu care urmariti acest blog prin GFC.
   2.Numele cu care ati dat like paginii facebook Mazza (click).
   3.Sa-mi lasati linkul bijuteriei  fantezie pe care v-ar placea sa o castigati.
   4.Adresa de email la care puteti fi contactat daca sunteti castigator.


  Giveawayul este deschis persoanelor din Romania sau din strainatate,daca puteti lasa o adresa de livrare din Ro.Astept inscrierile voastre pana luni,6 februarie, la ora 12:00.Castigatorul va fi ales prin Random.List,anuntat pe blog si pe adresa de email lasata.

    Va urez mult succes!


   Pe curand!






     

 

Blog Template by YummyLolly.com