28 feb. 2012

Castigatoarea celui de-al III-lea premiu de la The Fashion Jewels (+surpriza)



   Am revenit pentru a anunta si castigatoarea ultimului premiu oferit de The Fashion Jewels.O sa va rog apoi sa ma scuzati,nu ma simt foarte bine si voi sta deoparte o perioada,pana ma pun pe picioare.


  Au fost 45 de participanti,iar in urma extragerii iata castigatoarea:







ultimul inel si ultima bratara din dreapa
  


 Felicitari!Te voi contacta personal pe email pentru datele de livrare a premiului.



       Mai am o surpriza pentru un alt participant.Dupa cum stiti au fost 3 concursuri cu 6 premii oferite de Ioana,de la The fashion Jewels.La fiecare concurs v-am rugat,ca cerinta optionala,sa dati share pe facebook anuntului cu oferta la bijuterii din sidebar-ul blogului Ioanei (anuntul este si la mine in sidebar).V-am spus ca acest aspect va fi apreciat si ma tin de cuvant.Toate persoanele care mi-au lasat linkul share-ului acelui anunt vor intra in tragerea la sorti pentru un premiu din partea mea.Subliniez:cei care au dat share anuntului Ioanei,nu giveawayului la care au participat.
   Cei care au participat la toate cele 3 concursuri si au dat share acelui anunt de 3 ori,apar in lista de 3 ori.Cei care au dat share in 2 concursuri,apar in lista de 2 ori.Si tot asa.Total,20 de inscrieri.
 Castigatorul:

numele sunt cele de pe facebook

 

  Felicitari!Te voi contacta pe email,pentru datele tale.Premiul este supriza si sper sa te incante.



    Va multumesc tuturor pentru participare si va doresc toate cele bune!




      


 

Blog Template by YummyLolly.com