21 feb. 2012

5 Just Cute



  Va las in compania celor 5 lucruri dragute pe care le-am descoperit in ultima vreme,numai si numai in blogosfera romaneasca:


 1.Goa Colecction de la Art Augusta-home of the finest art.



2.Pe HandmadeIna am descoperit-o destul de recent.Pe langa micile bucurii care-i ies din manute,are si un stil strasnic de haios de a povesti.

                      
3.De Handmade Sister Beauty ati auzit,iar de bijuteriile cosmetice,de asemenea.Nu le puteam lipsi din aceasta lista.



4.Dintre toate Esentele Ameliei (Les Essences d`Amelie),doar Jasmine imi mai lipsea.

 



5.Nu puteam sa ma prefac ca uit de briosele cu ciocolata ale lui  Katynel.









   Inainte sa inchei,imi face placere sa v-o prezint pe Andrea sau Dreaming of Chanel.E romanca (ba chiar concitadina...in tineretile mele :D),stabilita la Londra.Life is stressful ... your outfit shouldn't be !spune Andrea.






     Pe curand!


 

Blog Template by YummyLolly.com