27 feb. 2012

Gelul pentru gomaj Handmade Sister Beauty


sursa foto

 
 Scrubul facial cu aloe,realizat de Cristina,se prezinta sub forma unui gel.Particulele exfoliante continute sunt de fapt,samburi macinati de migdale si masline.Un granulat foarte fin,de altfel.
 Ce contine: gel de Aloe Vera, sapun lichid Bio din ulei de măsline şi cocos, granulat pentru gomaj, guma xantan.







 Dintre proprietatile plantei de aloe,amintim:excelent hidratant,nutritiv,cicatrizant,regenerant, protejeaza pielea creand un film protector impotriva vantului,sarii,soarelui sau impuritatilor,antibacterian.


    L-am primit in format 30 ml (recipientul full size contine 50 ml) si,in conditiile in care l-am folosit de doua ori pe saptamana timp 30 de zile (aproximativ),tot mai am pentru cateva exfolieri.L-am folosit ca pe un exfoliant facial obisnuit:
  • dupa demachiere,pe fata umeda am aplicat o cantitate mica de gel.
  • am masat timp de 2-3 minute,cu miscari circulare,evitand zona ochilor.
  • am clatit cu apa calduta si am uscat cu prosopul d ehartie de unica folosinta.




 Cum se simte:
  • particulele exfoliante au o consistenta fina,iar dispersarea lor in gel face exfolierea delicata.
  • in zona narilor,am insistat ceva mai mult.Nu o sa afirm ca am scapat de micile puncte negre (niciun scrub nu face asta),insa cu siguranta am observat o curatare profunda a porilor din jurul nasului.
  • l-am utilizat si pentru exfolierea gatului si decolteului,dar si a mainilor,si isi face foarte bine treaba si aici.
  • dupa clatire,senzatia nu este una neteda-uscata,ca in cazul produselor de curatare obisnuite,ci una elastica,hidratata.Da,stiu ca vorbim de un produs de exfoliere,insa mi-am simtit tenul tonifiat,fara senzatia de``sete``.
  • pregateste perfect pielea pentru cremele/mastile hidratante.Mie imi place sa aplic serul antirid cu ulei de argan,despre care o sa va vorbesc curand).
  • fara parfum,mirosul fiind unul specific uleiurilor vegetale.

   In concluzie,mi-a placut si o sa-l comand de indata ce termin orice produs exfoliant din dulap (ma mai asteapta vreo 3).Il gasiti si voi in magazinul breslo la 15 lei/50 ml,un adevarat chilipir,as spune.

  Va reamintesc ca Handmade Sister a pregatit niste martisoare deosebite,eu o sa-mi aleg o crema de maini intr-o bijuterie unica.




    Pe curand,

 

Blog Template by YummyLolly.com