12 feb. 2012

Sérénité, dimineti de iarna



    M-am trezit devreme si totusi inca dorm.Descult si cu ochii inchisi pasesc pe gresia rece din baie.Ma indrept spre dus sperand ca miile de picaturi ce ma vor cuprinde imi vor destepta si simturile.Ma supar pe apa,e inca rece,foarte rece.Dar mi-o imaginez chicotind ca dupa o farsa inocenta,asa ca strang din dinti sa nu-mi iasa cuvantul cu `f`.Dupa cateva minute incep sa simt aroma de vanilie si notele de cafea din gelul meu de dus-Buna dimineata!
   E sambata dimineata.La ora 9 ma vad cu cineva si imi dau seama ca trebuie sa ma misc ceva mai repede daca nu vreau sa intarzii.Imi beau ceaiul in timp ce ma machiez: fond de ten,mascara si un gloss.Ah,si putin blush,sa-i fac in ciuda iernii.Scot nasul pe geam (cum ar zice mama) si-mi dau repede seama ca nu pot pacali iarna.Sau poate ca da...

   Sunt omul cu multe amintiri,mai stiti?Si cu multe parfumuri.Am nevoie de acel parfum cu care sa pot imblanzi scorpia. Si cum esentele tari stau in sticlute mici,am exact ce se potriveste zicalei.Atat la propriu,cat si la figurat.Il deschid de parca as incepe un ritual si descantecul i-aproape gata :accente citrice,usor acrisoare pun stapanire pe vraja.In cateva clipe,afara,iarna ma ia in primire.
   Note dulci de vanilie si ylang ylang se topesc sub caldura pulsului si atunci observ ca prin zapada sunt doar urmele pasilor mei.Ma face sa ma simt invingatoare,intr-un fel.Cineva incepe sa cearna cativa fulgi timizi,razleti.Ii las sa-mi cada pe fata,pentru ca ador senzatia de prospetime pe care mi-o ofera.In aerul rece,arome de muscata si levantica ma imbata.O sa merg pe jos,mi-am zis.





   Se pare ca iernii i-a placut parfumul Sérénité.Eu il ador.Dureaza cel putin 3 ore si,fiind foarte practic de purtat in geanta,il pot reaplica dupa bunul plac.
 Ce contine: unt de Shea Bio, ceara de soia, ulei de seminte de strugurii, uleiuri esentiale (cu aromele amintite mai sus).
Recipientul foarte chic contine 6 ml de parfum solid si vine,normal,de la Cristina,Handmade Sister Beauty.


    
   Sérénité imi incalzeste diminetile si ma impaca,de fiecare data, armonios cu natura...



      Pe curand!




   
   


 

Blog Template by YummyLolly.com