6 feb. 2012

Isteria Valentinilor

sursa
  Saptamana trecuta,am strans bradul,cu fara prea mare tragere de inima,recunosc.Nu stiu altii cum sunt,dar la mine e o adevarat tristete ca trebuie sa renunt la micutul impodobit si,daca ar fi dupa mine,l-as tine tot anul.Cum ziceam,l-am strans acum o saptamana si cam tot pe-atunci am inceput sa observ cum multi se pregatesc de o noua sarbatoare.Sarbatoarea indragostitilor,a Valentinilor.
  Desi recunoastem cu totii ca este o sarbatoare comerciala,multi prefera sa se dea peste cap (de 3 ori?) astfel incat dragostea lor sa apara pe peretii paginii de facebook,in statusuri si fotografii cu cat mai kitschoase,cu atat maiconvingator.

Cum se pregatesc Valentinii pentru  isteria de pe 14 februarie:
  • in primul rand,au neaparat nevoie de aceasta zi pentru a-si dovedi dragostea.Neaparat.Musai.
  • urarile trebuie facute in engleza.Tot neaparat,e un must.Sau,la polul opus,versuri din manelele preferate.
  • eu nu o sa pot niciodata sa fac o declaratie de dragoste unui gel de dus,ca sa-l castig (doamne fere`).Cireasa de pe tort,in marea majoritate a declaratiilor se regaseste ``nu pot sa traiesc fara tine``(ioi,e totusi un gel de dus!!!).Daaar,Valentinii pot!
  • isteria valentinilor nu e completa daca inimioarele nu sunt peste tot:pe unghii,pe betele de chibrit,in pizza sau pe fundul curcanului din cuptor,in fideaua din ciorba,scrijelite pe bancile scolii sau mazgalite in vreo carte,in imprimeurile hainelor prietenilor necuvantatori.
  • printre daruri se regasesc adesea diferite animalute de plus cu inimi in brate.N-am sa inteleg niciodata ce treaba are,de exemplu,ratoiul de plus cu inima pe care scrie I love you.Cred ca-s un soi de mesageri,nu?


   Or mai fi,insa am preferat sa ma opresc asupra celor mai ilustrative aspecte.In ce ma priveste,nu mi-am dat niciodata ochii peste cap la  ``be my valentine`` si nu am nevoie de simboluri pentru a-mi impartasi sentimentele fata de perechea mea.


      Care sunt planurile voastre pentru ziua indragostitilor?



 Pe curand,




 

Blog Template by YummyLolly.com