5 feb. 2013

What's in my makeup bag?!

     Hello, hello, girls!:)

     Se putea sa rezist tentatiei de a raspunde acestei intrebari-provocare?! Evident - nu!:)) Alina e "de vina", de ea m-am simtit instigata si Stela in egala masura (caci este autoarea ideii!)...
    As indrazni sa spun ca nu port cine stie ce/cate lucruri dupa mine si ca iau numai uzualul (suna a deja-vu, nu-i asa?!)...S-ar inchina baietii citind afirmatia asta!:))
     Iata fotografia graitoare:

 
Sa facem prezentarile:

* Permanent port cu mine urmatoarele:
- servetelele matifiante de la Elf; un pachetel contine 50 de bucati, imi ajung pentru multa vreme (nu folosesc frecvent/cu regularitate);
- oglinda La Duchesse (cadou oferit impreuna cu gelul de curatare Danielle LaRoche - unul dintre produsele preferate in anul 2012, castigat la un giveaway organizat de... Anda, coechipiera mea draga - pe vremea cand eram doar follower aici!);
- crema de maini cu arnica Yves Rocher, i just love it!
- balsamul de buze Neutrogena (pentru mine, el le-a detronat pe cele Nivea);
- parfumuri Refan (daca am si corespondentul original, il folosesc dimineata, inainte de plecare; apoi, in caz ca doresc o improspatare pe parcursul zilei, aplic doua pufuri pe incheietura mainii) - cele pe care le am acum sunt: cod 143 (corespondent lui Omnia Green Jade - Bvlgari) si cod 192 (Lady Million - Pacco Rabanne).
- doua glossuri Yves Rocher (imi plac dar nu le-as recumpara) si unul Nyx (acesta are un miros adorabil, nu e lipicios insa nu prea ma avantajeaza acea nuanta de roz - il folosesc totusi pentru senzatia placuta de hidratare).

* In tranzit in portfard se afla cate 2-3 rujuri Nyx, mai mereu altele (ati aflat deja despre obsesia mea in privinta acestora); acum am nuantele: Thalia, B52 si Doll.

* Portfardul cel rosu e de la Avon (daca nu ma-nsel) si dateaza din alte vremuri :)) dar nu renunt la el caci materialul sau e moale, subtire si rezistent totodata, placut la atingere, se sterge cu usurinta si nu are vreun miros specific (am cateva de la Yves Rocher, imi plac insa ma omoara "aroma" lor!:P); el binevoieste sa gazduiasca toate acestea si, in plus, un absorbant (desigur ca nu l-am pozat:P), o foarfeca, un pachet de servetele umede + uscate, medicamente - asezate intr-o punga mica de hartie (imaginati-va ca sunt un fel de famacie ambulanta, la mine vin toti cei de la serviciu cand au orice durere!).

* De mentionat ca, daca merg la vreo petrece/un eveniment, povestea se schimba si iau neaparat si un concelear, un blush; iar daca plec undeva si raman macar pentru o noapte, mi-am facut bagaj ca de concediu - numai sotul meu stie ce poate sa insemne asta!:)) Uite-asa-mi veni ideea de a scrie o postare despre tot ceea ce iau cu mine cand plec intr-o vacanta; si cand spun "tot"...i mean everything! Ce spuneti, ati fi interesate, v-ar fi utila?

Daca aveti blog, ridicati manusa si raspundeti acestei provocari! 
Daca nu, m-as bucura sa citesc raspunsurile voastre pe aceasta tema in sectiunea comentarii!:)


Beau un ceai "Somn linistitor", fac un dus, vad un episod din M*A*S*H si-apoi nani!!!
V-am pupat!
Aveti grija de voi!

                                                                                                                               Ilda
                                                                                                                       Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com