8 feb. 2013

Friday Inspiration

     Buna, fete dragi!:)
    
     Cautand prin folderele din calculator, am gasit aceasta frumoasa si inspirata "definitie" a cartii si a scrisului; eu am citit-o pentru prima data pe forumul elle, postat de o fata care mi-e draga!
     M-am gandit ca poate si voua va va fi pe plac citatul lui Carl Sagan si ca va va incanta sa-l aflati (in cazul in care nu-l stiati deja!)...



     P.S. Nu uitati ca maine este termenul limita pentru inscrierea la giveaway-ul Bookcrossing de aici!

     Un weekend minunat sa aveti, intocmai cum doriti voi sa fie!:)
     Va pup!
                                                                                                                                        Ilda
                                                                          Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com