12 feb. 2013

Ultimamente,Oriflame...



...ma surprinde in mod continuu.Placut si foarte placut.Nu,acesta nu este un advertorial si nici nu m-am grabit sa trag concluzii.Zic ultimamente si ma refer la impresiile adunate in ultimul an.Desigur,exista cosmetice Oriflame de care nu m-am despartit niciodata-cutiuta cu minuni,varianta clasica.Un produs minunat cu multiple intrebuintari,eu il iubesc pentru cum stie sa-mi ingrijeasca buzele,fie vara,fie iarna.Deja traditie.
    Parfumurile Oriflame lasasera demult sa ma suprinda,cand am descoperit M by Marcel Marongiu.L-am adulmecat cand nu aparuse inca in catalog,la un director Oriflame.Apoi,prin intermediul unui concurs organizat pe pagina oficiala de facebook a Oriflame Romania,raspunsul meu a fost apreciat cu una bucata parfum M by Marcel.Daca nu ma insel,se intampla prin martie anul trecut si tot de-atunci imi este de nelipsit.A fost unul din parfumurile anului 2012.


 Apoi, Lovely Garden a fost un alt parfum care m-a indragostit cu aroma sa proaspata,de vara.Si Oriflame brusc,mi-a captat atentia.Imi ziceam-hopaaa,o mini-revolutie in aria parfumurilor.

sursa ro.oriflame.com

  
   De asemenea,exista o serie de produse de machiaj care mi-au placut in mod deosebit.Rujul verii trecute Pink Paradise Oriflame Power Shine  si lacurile Colour Breeze ,exemple mai mult decat concludente.






       In privinta produselor de ingrijire a tenului,recunosc,am fost foarte foarte sceptica.Explicabil,eram in verva uleiurilor si tratamentelor naturale sau bio.Dar le-am dat o sansa si-am inceput cu eCollagen 3D+ o crema antirid care mi-a satisfacut necesitatile legate de hidratare timp de aproximativ doua luni.Iti spuneam la momentul respectiv ca mi-ar fi placut sa o pot testa pe tenul mamei,evident mai ridat comparativ cu al meu,dar n-a fost chip s-o induplec sa renunte la ale ei.



   Ecollagen 3D+ m-a convins sa testez apoi alte doua produse de ingrijire faciala,de data aceasta din gama Bioclinic.Lifting Super Rich Repair este  o crema de noapte, ``in teste`` de cateva saptamani si ti-l prezentam cu ceva timp in urma in acest articol.


Pentru ingrijirea de zi si de noapte,tot din gama Bioclinic am folosit cu rezultate multumitoare Bioclinic adult skin Anti-Breakout .Voi prezenta curand  un review al celor doua produse,in paralel.





     Inchei cu doua produse pe care le am in fata,doua parfumuri care imi plac enorm de mult,desi sunt total diferite.In stanga se afla More by Demi,oferit de Oriflame Romania ca apreciere a articolului Povesti cu parfum de mine,iar in dreapta,simt aroma parfumului Pretty Swan.Intensitatea unui caracter puternic vs.delicatetea frunzelor de cires.Cam asa sta treaba.Review la imediata adiere de inspiratie.








     


    Si pentru ca numar doruri parfumate...mi-e dor de Precious Moments-varianta aurie din care am un parfum miniatura si Amber Elixir.Cel din urma se mandreste acum si cu o varianta dark,de care sunt extrem de curioasa.

      Ultimamente,Oriflame Romania m-a suprins si prin prisma PR-ului.Nu cred ca a fost pur noroc sau coincidenta faptul ca persoanele cu care am intrat de fiecare data in contact (ca detinatoare de blog sau ca simplu client) sunt amabile,competente si...mereu aproape.Multumesc si 5 stelute aurii din partea mea!


      Tu ce-mi marturisesti?Exista vreun produs cu care Oriflame te-a cucerit iremediabil?


          Anda.Lavender thoughts to you!









 
 

Blog Template by YummyLolly.com