24 feb. 2013

Februarie 2013 - surprize si bucurii (1)

      Februarie a avut rezervate pentru mine zile surprinzatoare, cu incarcatura si  intensitate emotionala (de cele mai multe ori pozitiva)... Fiind ultimele zile ale acestei luni, chiar simt nevoia sa-i dedic o mini-serie de postari si sa multumesc totodata multor oameni (adulti si copii) care m-au facut sa simt cum inima imi tropaie de bucurie, sa gandesc ca sunt foarte norocoasa, sa constientizez ca am fericirea de a ii intalni, sa ma intreb ce-am facut incat sa merit atata bucurie!
     Au fost multe impliniri atat in plan personal cat si profesional, confirmari si reusite! Chiar nu am cum sa le mentionez aici pe multe dintre acestea...sunt sigura ca ma intelegeti!

     Dintre aspectele care tin de viata si lumea blogosferei, vreau neaparat sa mentionez numele unor fete minunate, persoane deosebite si maniera in care ele mi-au adus bucurie in suflet!

     Andreea a castigat primul giveaway organizat de mine pe blog. (Bookcrossing - Fata de hartie, Guillaume Musso)... Nu stiam nimic despre aceasta fata pana la momentul validarii inscrierii sale in concurs! A fost usor sa intuiesc din ceea ce scrie pe blogul sau, din felul in care gandeste si se exprima ca este o persoana deosebita si ma bucur ca am placerea sa o cunosc!


     Pe blogul Alinei, am avut bucuria de a castiga un premiu oferit de prietena sa - Alina, un semn de carte special, delicat, lucrat cu rabdare si indemanare de maini pricepute! Ambele fete s-au intrecut in a ma surprinde in cel mai placut mod: Alina Anghel scriindu-mi un mesaj foarte frumos pe o felicitare cu gargarita (o vedeti? e adorabila!), Alina Durla suplimentand premiul cu o brosa, o floricica pe care am si purtat-o cu drag si mi-a fost admirata (vezi foto)!
     Fetelor, va multumesc, voi purta/voi folosi si voi pastra cu mare drag aceste mici comori! Fiica mea m-a intrebat deja daca i le dau ei cand va fi mare...:)) Intuiti care a fost raspunsul meu!



***Camera foto si lumina artificiala mi-au permis sa surprind culorile reale doar in prima si in cea de-a treia poza!

     Atat pentru azi...ne revedem curand si stam la povesti pe aceeasi tema!:)

     Va pup!
     Aveti grija de voi!

P.S. Va recomand cartea pe care o vedeti in fotografii; povestirile sale influenteaza pozitiv, va dau tonus, ofera o perspectiva frumoasa asupra vietii, oamenilor, lucrurilor! Eu o am imprumutata de la biblioteca (din pacate, este evident ca a fost citita si de persoane care nu pun mare pret  pe grija fata de carti!). Mai exista alte cateva in aceeasi serie...Supa de pui pentru suflet de femeie, Supa de pui pentru suflet de mama, Suflet de pui pentru suflete romantice s.a.
                                                                                                                                       Ilda
Lavender Thoughts to you
 

 

Blog Template by YummyLolly.com