10 feb. 2013

Azi si numai azi



     M-am trezit tinandu-ma strans de saltea si cel mai probabil mi se trage de la The Flight,pe care l-am vazut aseara in cinema.Bunicel.Cu adevarat bun si unic este motivul pentru care trebuie sa cobor din pat rapid: sa ajung la baie.Il aud pe taica-miu zicandu-mi ``Da-mi un pup``.Mormai ca n-am si-mi vad de drum.
  Saptamana asta am fost ceva mai energica si asta pentru ca am reinceput sa-mi iau vitaminele.Sunt vie atata timp cat le iau,cat nu...sunt o ciuperca vestejita.

  Imi propun sa-mi ordonez uleiurile (ce-a mai ramas din ele) si imi vine pofta sa-mi prepar cate ceva.Apropo,mi s-a interzis de catre medic sa mai folosesc orice tip de ulei pe piele (pitiriazis).Bine,sunt pedepsita de la buric la gat,in rest ma pot dezmata in fel si chip.
   Concret:
  • cu un rest de ulei de chimen  (excelent in masajul anticelulitic)mi-am pregatit antologicul scrub de corp cu cafea.Iei un recipient si adaugi in functie de cantitatea dorita urmatoarele: sare,cafea si la final,cateva picaturi de ulei esential de trandafir.Obisnuiesc sa-l adaug pe cel de masline,dar tu poti adauga oricare altul.Te rog eu,numai Johnson`s Baby sa nu fie.Arunca-l!
 De data asta am adaugat si ulei de masaj de la Styx,sper sa-mi amintesc sa va spun cateva vorbe despre el.Ah,sa nu uit,daca ai miere prin casa,adauga o lingura in scubul tau homemade.
N-am spus nimic de cantitati pentru ca depinde cat exfoliant iti pregatesti.Amesteca ingredientele pana obtii o consistenta pastoasa.Eu imi pregatesc in general o cantitate de 300 grame,pe care o pastrez la frigider.
  Nu ma injura pentru dezastrul din dus.Cafeaua e de vina si...divina!

  • am pastrat cateva picaturi de ulei de chimen pentru o crema de corp pe care intentionam sa o arunc.Am acum o crema ieftina,dar imbunatatita cu un ingredient uimitor de eficace.

  •    am un ulei de sunatoare Krautergarten de la Styx.Are o consistenta foarte densa,cu miros asemanator celui de masline,insa mult mai strident.Fiind un ulei baza,l-am folosit in fel si chip: masti pentru par,hidratarea pielii,manichiura/pedichiura si calmarea iritatiilor post epilare-cel mai frecvent.Cu cateva picaturi de ulei de trandafir,i-am transofrmat mirosul intr-o aroma agreabila.Tare-s desteapta uneori numa`!
  • weekendul trecut m-am procopsit cu o micoza a piciorului.Cum mi-s desteapta numai cateodata,abia acum m-am gandit sa aplic local ulei esential de bergamota.Azi dimineata nu mai aveam nimic,trebuie sa ma crezi!BIG LIKE!

   Asa sta treaba la capitolul uleiuri.In ``stoc`` a mai aparut un ulei.Unu de fite,primit cadou.Ingrediente cu care sunt deja familiarizata (ulei de argan,rosa moscheta,macadamia,s.a.),dar la un pret exagerat,daca ma intrebi pe mine.Ti-l arat cand ii pot face poza.;)


     Bonus!Ceva care sa-ti aduca vara mai aproape.:D




      Pe curand! Anda.



 P.S.: dau pernuta mea verde pentru un ulei de Monoi de Tahiti de la Mayam.Facem schimb?



    
 

Blog Template by YummyLolly.com