26 feb. 2013

Februarie 2013 - surprize si bucurii (3)

Fete dragi, va pup!
V-ati gandit deja ce veti imbraca in prima zi de primavara? Ce look vreti sa adoptati de ziua noastra, a tuturor fetelor? Mie mi-a trecut prin minte insa nu am concretizat inca...:)) Dar asta sa fie singura grija pe care-o avem!

Continuand seria postarilor inspirate de coplesitoarea (in cel mai bun sens al cuvantului!) luna februarie, astazi a venit momentul sa va povestesc cate ceva despre Gabriela... O stiam de multa vreme, de pe forumuri (e-joy, elle) insa nu avusesem ocazia sa interactionam foarte mult; nu-mi amintesc exact , dar cred ca facusem un schimb de produse sau cumparasem ceva de la ea, stiam ca e fata serioasa!

Sunt doua situatii pe care vreau sa le mentionez in legatura cu aceasta fata cu care simt ca sunt pe aceeasi lungime de unda:

* m-am inscris pe blogul ei la un giveaway ce avea ca tematica Valentine's Day; fara Mr. Random, criteriul de selectie fiind raspunsul la intrebarea: "Care consideri ca este aspectul cel mai important ce trebuie respectat intr-o relatie?"; mi-a placut tema, imi placeau produsele oferite, m-am simtit pe "teritoriul meu" :)), m-am inscris!
Gabriela a apreciat raspunsul meu, ii multumesc si aici! M-a bucurat fiind parolista, calda, atenta, generoasa! Iata produsele castigate! Happy me...:D


* cea de-a doua situatie implica un blog sale organizat de Gabriela si dorinta mea de a avea  iarasi parfumul Treselle (dupa fooaarte mult timp); apropos, de cand e in dulapiorul meu, aproape zilnic am intins mana catre el, imi da stare de bine si de confort; am fost mai mult decat surprinsa sa descopar in coletul primit si un "bonus " constand in carti si CD-uri din seria Discovery - foarte interesante subiectele acestora!


Multumesc, Gabriela, esti o fata grozava si ma bucura mult faptul ca te cunosc!

Mai vreau sa adresez niste multumiri speciale: pentru toate fetele care nu au blog si urmaresc cu drag/cu interes Lavender Thoughts, pentru toate bloggeritele care mi-au dat curaj si incredere cu aprecierile lor,   pentru fiecare vizita a voastra si pentru fiecare comentariu (feedback de valoare!) pe care il lasati aici -  odata cu o parte din gandurile, sufletul si timpul vostru  - inseamna toate acestea tare mult pentru mine si pentru Anda! Nu spuneti nimanui, ramane secretul nostru ca am spus aceste cuvinte din suflet, cu lacrimi de emotie in ochi, framantandu-mi mainile!
Va multumesc si in mod repetat, apeland la doua melodii ale caror versuri ma ajuta sa transmit mai mult decat am reusit! Va imbratisez!




                                                                                                                         Cu mare-mare drag,
                                                                                                                                    Ilda
                                                                                                                        Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com