20 feb. 2013

Review: Spray Curl Activator - Anian

Pentru mine, acest produs este revelatia finalului de an 2012 - inceputului de an 2013...M-a facut sa cred/sa sper ca-mi pot lasa iarasi parul sa creasca (macar la o lungime medie), fara sa trec prin niste etape  de-a dreptul enervante!:))

Am firul de par gros, oarecum aspru, cu un volum aiurea distribuit, cu onduleuri nedefinite si razvratite...Gandindu-ma sa ajut putin ceea ce mi-a dat natura, am cautat un produs pentru definirea buclelor; gasind la acesta doua review-uri pozitive, mi-am propus sa-l incerc, sperand ca mi se va potrivi!

Iata ingredientele produsului si recomandarile de pe flacon!



Si-acum, sa va spun parerea mea despre Curl Activator, modul in care l-am folosit si ce concluzii am de mentionat!
Incep cu ceea ce e mai putin placut si las la urma vestile bune!
Aspecte negative:
- daca nu esti atenta si nu focalizezi cum trebuie :)), te cam stropeste pe fata, pe umeri  sau chiar in ochi acel pulverizator (mie imi displace senzatia!);
- are un miros oarecum intepator, dar poate fi ignorat;
- de reflectat asupra continutului de alcool, insa pentru mine (folosind si un produs cu keratina) n-a reprezentat o problema.
 Aspecte pozitive:
- ambalajul este practic, are aplicator cu pulverizator si un design placut;
- cantitatea de 250 ml este una rezonabila - raportand la calitate si la pret (30 lei, pe site-ul triodeluxe);
- pentru tipul de fir de par pe care-l am, produsul acesta face ceea ce promite - cu varf si indesat chiar, conditia fiind respectarea unor mici "trucuri"; eu procedez astfel:
***dupa spalare,  infasor capul intr-un prosop si las sa fie absorbit excesul de umezeala; apoi, pieptan parul (stiu ca nu e indicata operatiunea pe firul ud dar eu ma abat de la regula asta); 
***dupa, aplic keratina lichida sau un balsam leave-in cu keratina (am unul de la Gliss, Schwartzkopf); 
***las sa treaca ceva timp si, cand parul este inca usor umed, aplic sprayul Curl Activator; 
***apoi, inclinand usor capul, strang in palme suvita cu suvita, de jos in sus (ca pentru "creponare"); 
***urmeaza operatiunea foehn-ul, continuand sa strang in palma, pe rand, suvitele de par (in fata, lateral, spate);
***probabil vi se va parea hilar, imi asum riscul si va marturisesc: pentru a pastra buclele intacte, nu pieptan parul ci doar il asez cu degetele...sau, daca se impune, il pieptan "discret" - asta timp de 3 zile pana la urmatoarea spalare!:P
Et voila!!! Acesta este rezultatul...


 







Cantitatea de produs dintr-un flacon mi-a ajuns timp de doua luni (din decembrie pana in februarie), in conditiile in care in foarte putine dati, dupa spalare, nu l-am folosit!
Concluzionand:  recomand calduros spray-ul Curl Activator din gama Anian, l-as recumpara oricand (in momentul acesta nu vad cum sa as putea sta fara el!); de fapt, chiar acum astept o comanda pe are am dat-o impreuna cu o colega "convinsa" de aspectul buclelor mele :))...
Sper ca va este util acest review, l-am scris cu drag pentru voi! Daca aveti pareri de impartasit, intrebari, nelamuriri, le astept in comentarii sau pe adresa de e-mail!

Se intampla sa fi folosit si voi acest produs sau vreun altul cu rezultate similare?

Pupicei tuturor!
                                                                                                                                     Ilda
                                                                                                                           Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com