1 iun. 2013

Ramble de Ziua Copilului :)

La multi ani, dragi copii!

Urarea e adresata tuturor copiilor si adultilor, in aceeasi masura.:) Imi place sa cred ca  fiecare adult a pastrat in sufletul sau macar putin din copilul care-a fost si ca-l lasa din cand in cand sa iasa la iveala!

Pe mine m-a trezit azi fetita mea incantata de cadoul pe care l-a primit. I l-am pregatit aseara, dupa ce a adormit, lasandu-l chiar langa pat, pe papucei, ca sa se bucure imediat ce deschide ochii, la trezire! Nu il pozez acum pentru ca se joaca cu el si nu vreau sa perturb asta (iar aseara chiar nu m-am gandit la poze ci doar la bucuria ei). Am atasat si un biletel, pe care l-am decupat in forma de inimioara, cu urari de suflet! I-am luat un tricou cu calut (ca imprimeu), un ponei (stiam ca isi doreste) si o papusa Monster High (vom avea un targ de jucarii in scoala si, in toiul pregatirilor, eu am actionat fara ezitare vazand ca pot cumpara papusa cu 10 lei  - in conditiile in care pretul acesteia depaseste suta; mie nu-mi sunt dragi papusile acestea insa cea gasita "la oferta" e chiar draguta; si-apoi  chiar nu conteaza daca /cat imi plac mie atata vreme cat  fiica mea spunea ca si-ar dori una). Ne-am uitat la desene animate impreuna, am servit un mic dejun de rasfat (intre fete doar - daddy e la serviciu dar cand vine ne scoate la o cofetarie, ne duce la plimbare!).

De-acum, ceva treburi (Dia se joaca prin curte cu papusa!); trebuie sa rezolvam totul azi, maine vom fi petrecareti - se sarbatoresc si mama si unul dintre fiii unor prieteni de familie! 

Apropos, sa stiti ca maine voi sari peste postarea de duminica "Happy moments", n-avem cum altfel; dar revin in forta duminica urmatoare! Nu stiu daca reusesc sa pregatesc "Preferatele lunii mai" - uufff, sunt in urma cu toate cele dar nu ma amendeaza nimeni, nu-i asa?! 

Stiu eu ca ma intelegeti si va multumesc pentru asta, asa cum va multumesc si va sunt recunoscatoare  pentru faptul ca imi sunteti alaturi si ma bucurati mereu aratandu-mi asta! Pana la vacanta de vara mai sunt 3 saptamani, voi avea mai mult timp pentru blog atunci si voi pregati si niste surprize pentru voi!:) Pentru ca meritati!

Revenind la spiritul frumoasei zile de 1 Iunie, vreau sa va arat doua clipuri cu bebelusi care rad! Pe mine ma binedispun instantaneu - nu stiu ce sunete pot fi mai placute, mai funny decat rasetele cu pofta , in hohote, ale copiilor! Va las si o melodie care mie imi place foarte mult, e  a lui Tudor Gheorghe - Mama coace paine si, bonus, cateva  fotografii haioase de-ale copilei mele (cateva zeci - naravul din fire n-are lecuire)!




Eagle eyes

Baaauu! 

Cu mustati verzi - de inel gingival :))

Pasiunea mistuitoare pentru depanarea masinii de spalat

Lasati-ma sa actionez, il redecorez asa cum imi place mie!!!

Sunt incantatoare cu acest look?!

 Cats

Verba volant, scripta manent

Let's have fun!

Mesaj pentru parinti :))

Charming smiles
  
Summer rain

 Priviri galese de pisica

Gata, fug acum, chiar trebuie...

Sunt curioasa...Voi ce veti face azi, de Ziua Copilului? 


Sper ca v-a placut postarea, am simtit nevoia sa vorbesc cu voi, sa impartasim unele ganduri!
Va pupacesc, va imbratisez si va doresc sa petreceti o zi frumoasa si amuzanta! Nu uitati sa fiti copii, macar un pic!:)


Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com