25 iun. 2013

Noutati - cumparaturi, cadouri ...HAUL

Buna, fete dragi!!

Ce faceti voi? Aveti chef de-o tura de shopping? Stiu ca trebuie sa fim cuminti, stiu! Unul mititel doar...:))

V-am promis ca voi scrie o postare despre ceea ce am mai cumparat  in ultima perioada (desi, judecand dupa nuditatea buzunarelor n-ar fi trebuit sa ma aventurez in astfel de actiuni riscante),  despre ceea ce am primit in dar... E recunoscut faptul ca noua, fetelor, ne plac astfel de postari - se subinteleg motivele!:D

Vorba lunga, saracia omului...Sa inceapa defilarea!

* Cand i-am facut review  (aici!), va spuneam ca in toamna voi recumpara crema Herbagen cu extract de melc. Uite ca n-am putut sta fara ea!:P In conditiile in care il rugasem pe sotul meu sa-mi cumpere o alta crema cu care ma inteleg bine de multa vreme (Aslavital, Lift Ultra- Active). Si uite asa, le folosesc in paralel!


Am avut o perioada ciudata; dupa n-sprezece mii de zile de cumintenie in privinta shoppingului, parca am scapat din lat - am cumparat si lucruri care nu-mi erau neaparat necesare: mi-a luat dragul meu deodorantul Dove (imi trebuia un deodorant  si mi-am zis ca nu am mai folosit de mult timp unul de la aceasta marca); dar, ce te faci ca am mers dupa un roll-on Dove si dupa lotiunea de corp Seventeen (o stiti? e super! are shimmer, arata foarte bine pe piele si chiar hidrateaza - am avut una luata anul trecut, am terminat-o si mi-am zis ca merita recumparata) si m-am intors acasa cu inca un deodorant Fleurs de Paris Noir (mi-a fost tare drag intr-o vreme si...na, vazandu-l, m-a pocnit un dor subit) si cu o pudra Stay Matte - Rimmel (in conditiile in care nu am folosit pudra de ani de zile - blogosfera sa-si asume raspunderea pentru aceasta abatere!:P).


Curand, se va termina gelul de curatare Ivatherm pe care il folosesc in prezent; spontan (si nu-i bine deloc sa actionezi astfel) mi-am zis sa il incerc pe acesta de la Himalaya Herbals; de doua ori l-am folosit, pare promitator, sper sa mi se potriveasca! Imi "trebuia" o oja alba, i s-a alaturat si cea galbena - Flormar sa fie! Dupa ce am aflat ca exista in orasul meu magazin care comercializeaza oje essence, oje Flormar, am rezistat doua luni; cu aceste doua oje, s-a terminat rezistenta mea!:P


Prietena mea Ada m-a rugat "sa o scap" de aceasta oja Avon - nuanta Swift! In realitate, are o tenta de orange; pe unghii, e neasteptat de intensa nuanta de orange comparativ cu felul in care arata in sticluta; cum Ada o cumparase sperand ca e nude, s-a gandit ca eu o voi purta cu placere; deja am facut asta! :)


Va spuneam de curand ca Gabriela mi-a facut o surpriza frumoasa! Iata despre ce este vorba: Caviar Serum - Capra Nera! Draga mea prietena, iti multumesc inca o data!


Am mers sa platesc o datorie la un magazin (cumparasem o bluzita cadou pentru o prietena si colega); ehh, mi-a picat cu tronc fusta asta si n-am putut pleca fara ea desi in minte se afisau,  foarte clar, o multime de argumente pentru care n-ar fi trebuit luata acasa!:)) Prin urmare, am plecat din magazin tot cu datorie! Pfff! Funditele fustei sunt de vina!:))

*Inainte de a fi scurtata!
* Dupa ce a fost scurtata!

*Funditele cu pricina! Nu-i asa ca-s dragalase foc?      
   

Si-acum, sa bata tobele...ta-ra-ta-taaaam!:D
Vedeta (sau mai degraba una dintre vedetele...) postarii!!! Geanta aceasta primita in dar! Nu e fenomenala, spuneti voi?! Firma producatoare este Tris. Se pot lauda cu produse de calitate, e lucrata fara repros, e ca o bijuterie!


M-am intrebat ce sa fie oare in aceasta cutiuta simpatic colorata...Voi aveti idee? Am intors-o pe toate partile, nu am deschis-o imediat pentru a savura momentul! Si-am citit... Fossil! Nu se poate!!! Ba se poate!:))
Iata a doua vedeta a postarii! Va place? Eu sunt in extaz!:D




Tot in dar am primit si o rochita! Nu e draguta? Partile inchise ale imprimeului sunt de culoare albastru inchis (bleumarin) - ma tem ca par a fi negre in poza!
*Fatza
*Spate

Un ultim cadou, unul atat de sentimental - e un dar pentru suflet! O rama-tablou cu spatiu pentru 3 fotografii! Are un design vintage, un aer special! De-abia astept sa asezam la locul potrivit fotografiile noastre...


Ehh, nu-i asa ca-i de-ajuns si ca ar fi cazul sa ma opresc? Ar fi culmea sa consider altfel! :)) :blushing Intuiti ca sunt tare incantata de aceste noutati!

Fetelor, astept sa-mi spuneti ce v-a retinut atentia din aceasta postare, daca v-a placut ceva in mod deosebit!

Nu uitati sa-mi spuneti ce v-ati mai cumparat si voi sau ce ati primit in dar in ultima perioada! :)

O zi foarte frumoasa va doresc!
Pupicei!
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com