24 iun. 2013

Double NOTD: Summer nails

Hello, girls!
Ce-ati  spune despre niste unghiute insorite, potrivite sezonului?  

Vreau sa va arat astazi variantele de manichiura cu care am participat la concursul organizat de Gabriela; tema concursului: Sunny Days! Mi-a facut placere sa particip deoarece Gabita imi este foarte draga, o apreciez mult, e o persoana minunata, are un suflet frumos! Va invit sa-i vizitati blogul (aici) pentru a vedea si celelalte inscrieri, precum si inspirata manichiura a  castigatoarei, Ana Maria - pe care o felicit inca o data!:)

Gata cu vorba, trecem la fapte!

Prima varianta:

Un ombre nails am dorit eu, inspirata de unele dintre culorile soarelui (de la rasarit, pana la asfintit)!

Oje folosite:
Flormar - 420, Colorama - 749, China Glaze - Peachy Keen, Orly - Mayhem Mentality, Farmasi - 90.






 A doua varianta:

Un french colorat; sursa de  inspiratie - apa marii si razele soarelui scaldate in ea!:)

Oje folosite:
NYX - Sea of Cortez si un lac de unghii - Gold Glitter.






Ii multumesc Gabrielei pentru inspiratie, pentru sansa acordata, pentru faptul ca a apreciat stradania mea, pentru bucuria in sine a participarii!

Fete dragi, mi-ar placea sa aflu parerea voastra!
Va plac cele doua propuneri de manichiura?  Pe care dintre ele ati purta-o?:)

Pupici insoriti!
O saptamana minunata va doresc!


Ilda
Lavender Thoughts to you







 

Blog Template by YummyLolly.com