11 iun. 2013

Meloman pentru o zi (11)

Muzica este o revelatie mai mare decat toata intelepciunea si filosofia.  (Ludwig van Beethoven)




Buna dimineata!

Mi-am amintit de o melodie ce mi-a fost tare draga inca din adolescenta incoace; si nu sunt putini ani de-atunci.:) Face parte din categoria celor pe care nu le-as putea uita nicicand!

M-a femecat mult initial in interpretarea lui Harry Nilson (care o canta cu vocea sa calda, cu o duiosie nesfarsita);  m-am bucurat teribil sa vad ca a fost preluata si cantata si de Mariah Carey!

Mi-as fi dorit sa pot selecta videoclipurile oficiale insa nu a fost posibil.

Enjoy the music!



Sunt curioasa...care e prima melodie ce va vine in minte acum, dorind sa o ascultati?

Sa aveti o zi cat mai frumoasa!:)
Pupici!


Ilda
Lavender Thoughts to you 



P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e initiatorul acestei minunate idei  de postare. Va recomand sa  ii faceti o vizita, ascultati astfel si alte alegeri muzicale!




Recomandare pentru bloggeri  Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!


 

Blog Template by YummyLolly.com