23 iun. 2013

Happy moments (8)

 Buna dimineata de duminica!:)

Doar o saptamana a trecut de la ultima postare cu acest subiect?! Hmm, mie imi pare ca a trecut tare multa vreme! In aceste 7 zile am trait emotii cat pentru 7 ani. :)) Poate ca e de vina si firea mea - pun suflet, ma agit mult, ma implic, sunt perfectionista in unele privinte; dar nu stiu cum sa fac in alt fel, asa simt eu, asa stiu eu!

V-am pregatit o postare cu multe poze si ma gandesc ca pentru a nu o face sa fie kilometrica, se impune sa las imaginile sa transmita mai mult decat cuvintele; astfel ca voi face scurte comentarii - "scurte" ... in masura in care pot eu sa vorbesc putin!:P

Am trait momente de o bucurie linistita, dar si clipe de o intensitate emotionala rascolitoare; vi le spun asa, de-a valma si va las pe voi sa intuiti ce si cum! Iata situatiile pe care sufletul meu si  mintea  mea le-au perceput a fi my happy moments (in ultimele zile):


***Planuri de vacanta - toti trei ne dorim sa plecam pentru cateva zile la munte; e aproape hotarata destinatia! Urmeaza doua aniversari: a Diei (va implini 8 ani), a noastra (implinim 17 ani de casnicie); sa fim intr-un loc ca acesta reprezinta un cadou mi-nu-nat!!! V-am mai spus ca visez zi si noapte la asa ceva:


 *** M-a bucurat modul in care a fost apreciat continutul scrisorii adresate elevilor mei (obisnuiesc sa fac asta la final de an scolar)!

***Aroma acestei ladite pline cu piersici m-a fermecat!


 *** M-a incantat o geanta sen-za-ti-o-na-la primita in dar (stiu sigur ca va va fi pe plac!)..Lasati-ma sa pastrez asul in maneca, aveti putintica rabdare si va arat despre ce e vorba separat,  intr-o postare viitoare - postare tip haul! Curand!

*** Sunt zile cand ma simt energica, voioasa, plina de viata si e atat de reconfortant!

*** Participarea la concursul de manichiura cu tema Sunny Days - organizat de draga mea prietena Gabriela, pe blogul ei, m-a entuziasmat! Sa nu va imaginati ca m-a lovit brusc talentul, ca m-a napadit creativitatea, ca m-a blagoslovit indemanarea, ca m-a parasit modestia - nici vorba! Am decis sa ma inscriu spontan, de dragul Gabitei, perfect constienta de limitele mele!

***Mi-a facut placere vizionarea unui film 3D (Epic - Regatul secret 3) impreuna cu elevii mei si cu alti elevi din scoala ; m-au amuzat reactiile spontane ale copiilor la unele scene din film!:)

 
*** Invitatia primita din partea  elevilor mai mari (de la seria trecuta) de a participa la festivitatea de premiere, intalnirea emotionanta cu acestia, bucuria cu care m-au intampinat, discutia cu diriginta lor si confirmarea ca sunt copii buni si ca mentin stacheta ridicata, fotografiile cu ei, dedicatiile pe care le-au scris cu mult suflet pe paginile lor de Facebook - toate acestea mi-au oferit multe confirmari, energie, fericire!









*** Festivitatea de premiere cu elevii mei de clasa a 2-a! Sunt atat de mandra de ei, de rezultatele lor, de modul in care au evoluat!



*** Stiti cata mandrie si fericire a simtit sufletul meu de mama, ce sentiment coplesitor am incercat  vazandu-mi fiica absolventa de clasa I?! Dia - copilul meu bun, frumos si foarte istet!:D Aveam ochii in lacrimi si cu greu le-am tinut in frau sa nu plece la vale; le-a oprit gandul ca  trebuie sa fiu tare, urma sa urc pe scena, sa-mi fac datoria de invatatoare - sa-mi premiez elevii, sa-i felicit!



*** Florile primite de la elevii mei ne-au inveselit casa; va arat doar o parte dintre ele; stiti cat s-a bucurat si Dia pentru faptul ca orhideea cu flori de culoarea untului are acum o sora cu flori galben-verzui?!





*** Am impartit cu intreaga scoala tortul oferit in dar clasei noastre de mamica generoasa a uneia dintre elevele mele! De-li-cios!!! Se pare ca fotografului i-au placut si sandalele mele!:))


*** Va povesteam in postarea trecuta despre dansul  Bare Necesitties! Cu usurare si cu mare bucurie va anunt ca a fost o reusita! Au copiii o capacitate remarcabila de a da totul cand sunt pe scena!



*** Cum credeti ca m-a facut sa ma simt aceasta scrisoare-diploma pe care am primit-o de la una dintre elevele mele de clasa a 2-a?! Sunt convinsa ca va puteti imagina! Gestul in sine e extraordinar si m-a facut fericita! Gesturi de acest fel te sporesc, te ajuta sa mergi mai departe chiar si cand simti ca e al naibii de greu!


*** M-a facut fericita imaginea Diei, toata numai zambet, venind incantata cu doua inghetate cumparate pentru ea si pentru mine!

*** Tot Dia, ieri dimineata, vesela si linistita inainte de a pleca sa sustina examenul Cambridge - Starters! S-a intors dupa cateva ore la fel de voioasa, ne-a povestit cum a fost; nu i s-a parut greu, era foarte increzatoare! :D

*** O plimbare de seara, pe racoare, cu sotul meu - doar noi doi (Diuca a fost invitata la matusa sa), relaxare in balansoarul din curte...Am de multumit sotului meu care a pregatit cina in mai multe seri ,  a avut toata rabdarea cu mine, mi-a dat curaj si putere pe ultima suta de metri!

Asta a fost tot...
Daca v-a placut postarea de azi, ma bucur mult! Am scris-o retraind unele dintre momentele despre care v-am povestit; si cele mai multe dintre ele au legatura cu sufletul meu, inseamna mult pentru mine!:)

Va amintiti intelegerea?! 
Imi spuneti si voi macar 3 dintre bucuriile pe care le-ati simtit/trait recent, ok? Le voi citi cu drag!

Va imbratisez si va multumesc (stiti voi pentru ce)!

Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com