16 iun. 2013

Happy moments (7)

Buna dimineata de duminica!

Nu stiu cum vi s-a parut voua, dar eu am trait cu impresia ca a trecut ca vantu' si ca gandu' saptamana aceasta; cu toate acestea, mi s-a parut a fi destul de grea si incarcata; una dintre consecinte: am mai putine poze pentru postarea de azi!:))

Cred ca m-am lasat influentata si  de vremea asta atat de capricioasa: ba soare, ba ploaie, ba vant, ba cald, ba racoare - toate in timpul unei singure zile. Dar, ca intotdeauna, s-au intamplat si o multime de lucruri bune si frumoase; tuturor ni se intampla, important e sa le remarcam, sa le constientizam, sa le apreciem, sa nu consideram ca ni se cuvin!

Haideti sa va povestesc, pe-ndelete, care au fost momentele/situatiile, oamenii care mi-au incantat ochii, mintea, sufletul, m-au facut sa-mi tresalte inima de bucurie sau de emotie, mi-au adus un zambet pe chip, m-au determinat sa gandesc ca, desi grea (uneori), viata chiar e frumoasa si merita traita!

*** M-a bucurat din mai multe puncte de vedere dragostea pentru lectura a unora dintre elevii mei si lumina pe care o au citind! Fotografiile pe care le vedeti sunt instantanee!:)

Click pe poze pentru a le vedea marite!




*** Mereu ma linistesc imbratisarile sotului meu, ma bucura, imi dau stare de bine si confort, ma fac sa ma simt iubita!

*** Dansul Bare Necesitties...m-am amuzat copios in legatura cu el; il dansez impreuna cu elevii mei, coordonati de o colega simpatica, profesoara de engleza; teoretic, ea trebuia sa ma ajute; practic, eu sunt ajutorul ei dar un "ajutor" care incurca rau; dar rau de tot - sunt varza de Guiness Book la capitolul dans, ritm si coordonare a miscarilor; sunt de tot hazul; imaginati-va ca elevii  executa frumos, cu naturalete si dezinvoltura toate miscarile din clipul de mai jos, ca sunt atat de draguti dansand; in paralel, imaginati-va  (multiplicand detaliile pe care vi le-am dat despre felul in care ma descurc) cum arat eu in timpul dansului ; slava Domnului, nu va trebui sa evoluez pe scena!:))


*** Am facut o plimbare cu Dia, prin ploaie (era o ploaie usoara, nu va imaginati ca  era potop si  ca noi ne-am avantat)...ne-a relaxat sa povestim, sa simtim aer curat si mireasma teilor, sa ne aerisim mintea dupa programul de scoala!

*** Aprecierile parintilor elevilor mei si ale managerului, linistea pe care o au in increderea pe care mi-o acorda - foarte mult conteaza pentru mine, e o confirmare in plus a muncii mele!

*** Numeroasele complimente (de la adulti, de la copii) pentru manichiura pe care ati vazut-o recent, aici! Ma credeti ca, in realitate, e mai frumoasa si mai vesela decat in fotografii?

*** Orhideele acestea din fereastra sunt adevarate minunatii - trag cu ochiul la ele pentru a "fura" frumusete in fiecare dimineata; cand ma fardez; din fotoliu, am unghi perfect pentru a face asta!:))





*** Prietena mea Gabriela, o fata numai suflet, mi-a facut iarasi o surpriza frumoasa; deocamdata pastrez misterul in legatura cu ceea ce am primit de la ea! Draga si buna prietena, iti multumesc!!!

*** M-a bucurat un mic si necesar shopping! Va voi arata ce mi-am cumparat  intr-o postare dedicata ultimelor achizitii.

*** Crinii imperiali din gradina au inflorit cu demnitate; isi merita numele!




*** M-a incantat faptul ca Alex, sotul meu,  a acceptat sa raspunda impreuna cu mine intrebarilor unui tag (aici); m-a emotionat sa confruntam raspunsurile noastre.

*** M-am simtit mandra de Dia mea si de  elevii mei calificati la etapa competitionala a unui concurs de limba romana -  datorita punctajelor de la etapele anterioare! Bravo, copii!

*** Daca ati sti cum ma entuziasmeaza gandul ca vine vacanta, m-as rusina!:)) O astept mult mai mult decat copiii! Ma gandesc numai la liniste si relaxare, la acel dolce far niente, la munte si la splendoarea lui...Uite, numai la asta visez!:) Fotografiile sunt din vara trecuta (de la Timisul de Jos).






*** Ma simt rasfatata cand beau ceaiurile pe care mi le prepara sotul meu (unul pentru seara, unul pentru dimineata); sunt o "natie" tare ciudata de om :)) - mi se pare mult mai bun ceaiul daca mi-l prepara cineva - spoiled girl, I know!

*** Am participat cu emotie  la cununia religioasa a fiului unei bune prietene si, totodata, la botezul baietelului celor doi miri! Am mers doar la biserica pentru a le fi alaturi, a-i felicita, a le oferi un cadou -  petrecerea s-a desfasurat in cerc restrans!

*** Prietena mea Ada m-a scos din casa de urgenta, intr-o dimineata, spunand: Poti veni azi mai devreme (la scoala)? Noi avem nevoie de ajutorul tau! Abia dupa ce i-am confirmat si am inceput sa alerg prin casa pentru a fi gata rapid, m-am intrebat: "Noi? Care noi? Copiii mei si Ada (le e profesoara de informatica)? Ada si sotul ei? Cine? Pluralul regal nu l-a folosit totusi!:P"... Am aflat la scoala: isi dorea sa stam impreuna la un ceai! Mi-a pregatit ca o "gazda" buna ce este un parfumat ceai de iasomie si alte minunatii, ceai Basilur, precum cel despre care v-am vorbit aici! Ada e un om special! Sunt norocoasa ca o cunosc, ca face parte din viata mea!

*** Comentariile  voastre ma bucura enorm!!! Dau sens activitatii mele aici. Fiecare dintre ele; fiecare gand, fiecare parere, fiecare intrebare, fiecare semn pe care il lasati imi arata ca am ajuns la voi!  Nu va pot spune in cuvinte cat de mult inseamna asta pentru mine; cred ca feedback-ul celor care te viziteaza si te citesc este partea cea mai frumoasa a blogging-ului! Asa simt eu. :) Va multumesc, imi sunteti dragi!

***Si-am incalecat pe-o sa matura si v-am spus povestea-asa...


Nu stiu cum va fi la voi (sper sa fie mai usor, mai linistit), dar pentru mine urmeaza o saptamana  de o intensitate coplesitoare, cu mare incarcatura - din toate punctele de vedere!

Fete dragi, nu uitati sa-mi spuneti macar cateva dintre momentele de bucurie, de fericire, de multumire pe care le-ati trait recent! Pentru a face reciproca bucuria!

Sa aveti o duminica minunata, la inaltimea asteptarilor! 
Va pup si va imbratisez!
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com