5 iun. 2013

NOTD: Midnight lights

Hello, hello!:)
Ce faceti voi, fete dragi? E deja joi, asteptati weekend-ul?  Aveti ceva planuri pentru odihna, distractie si relaxare?

Eu voi avea o zi mai lejera decat in mod obisnuit...Voi "strecura" in programul scolar o iesire cu elevii mei la o pizza, un suc, o prajitura! Ne rasfatam...pentru ca meritam!:D Prin urmare, facem in asa fel incat sa aducem weekend-ul mai aproape!

Va spuneam recent cate ceva despre un targ de jucarii organizat in cadrul scolii, targ de la care am cumparat pentru Dia mea o papusa. Va amintiti? Ei bine, cu suma de bani stransa din vanzarea jucariilor, fiecare clasa are dreptul sa faca ceea ce doreste; copiii mei au ales ceea ce va spuneam; ne va ramane ceva buget si pentru vizionarea unui film 3D - il rezervam pentru saptamana viitoare.

Sa nu uit totusi ca in aceasta postare vreau sa va arat ce am purtat pe unghii  saptamana aceasta. Cu toate ca e destul de inchisa nuanta folosita si ca, din acest motiv,  mi-a parut putin ciudat rezultatul (deoarece vine dupa o perioada vesela presarata cu lila, orange, peach si coral), mi-a placut aceasta manichiura si am primit complimente pentru ea!

Iata ce am folosit:
- o oja Flormar (nr. 433) - o nuanta intensa de albastru electric metalizat;
- un topcoat Elf, nuanta Twinkle (pe acesta nu l-am aplicat pe inelare).

Nu sunt tocmai reusite fotografiile si imi pare rau pentru asta, le-am facut seara - la lumina artificiala.Unele sunt cu blitz, altele fara - se poate deduce cu usurinta asta!









Ce spuneti, fetelor, va place manichiura mea? 
Mie imi pare ca nuanta aceasta de albastru e extraordinara, vibranta!

Ne revedem curand cu o postare Puzzle OOTD; apoi duminica, cu Happy moments!
Aveti grija de voi!

Va imbratisez!

Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com