5 sept. 2011

Review:Gerovital Sun 50 SPF vs.Iwostin Solecrin 50+SPF

  Hello!



    Uite-asa a trecut si vara...intr-o clipa.Despre importanta protectiei solare am discutat la inceputul verii si imi place sa cred ca oricine constientizeaza acum riscurile expunerii excesive.
    Am ales sa fac un review a doua produse pe care le-am folosit cel mai mult vara aceasta:Lotiunea Iwostin Solecrin 50+ si crema ultraprotectoare Gerovital Sun 50.Pe prima dintre ele am primit-o spre testare in campania Iwostin,iar pe cea de-a doua am cumparat-o acum doua saptamani pentru vacanta la mare.
   
   Ambele protejeaza UVA si UVB si este recomandata persoanelor cu pielea sensibila,predispuse alergiilor solare,dar si copiilor.Si pentru ca eu prezint un grad crescut de intoleranta solara,am ales cremele SPF 50 pentru plaja (in restul timpului,folosesc SPF 25)
  
   ``Previne aparitia arsurilor solare si imbatranirea prematura a pielii.Are efect antioxidant,regenereaza si hidrateaza pielea.Nu contine parabeni si oxibenzona.Imbogatit cu ulei organic de rodie.``-asta spune Farmec,producatorul Gerovital Sun.

``Protejează ADN-ul celular.Previne apariţia fotoalergiilor şi a pigmentării excesive a pielii.Întăreşte sistemul natural de protecţie solară``-Iwostin Solecrin.Cititi mai multe despre ingredientele active ale acestui produs
 
    Iwostin Solecrin este o lotiune,deci se aplica mult mai usor comparativ cu crema Gerovital Sun.Cu toate acestea,ambele intra in piele relativ repede,fara sa lase urme lipicioase.
  Sunt rezistente la apa,insa se recomanda reaplicarea daca transpirati excesiv ori stati mult imp in apa.Mie mi-au placut atat una,cat si cealalta din acest punct de vedere.Avand in vedere ca nu am intrat in apa decat pentru a ma racori,nu a fost nevoie sa reaplic.
 Totusi,Gerovital Sun lasa urme albe pe piele,la iesirea din apa,spre deosebire de Iwostin,care nu are acest inconvenient.De asemenea,la dus,e nevoie de insistenta in cazul cremei Gerovital Sun,dat fiind faptul ca e atat de rezistenta la apa.
Ambele hidrateaza foarte bine pielea,nefiind lipicioase.Formulare hipoalergenica.Miros placut,discret.
Cantitate si preturi:
Lotiunea Iwostin Solecrin 50 + contine 100 ml de produs propriu zis intr-un ambalaj practic.Costa in jur de 35 ron.Se gaseste in farmacii.
Crema ultraprotectoare Gerovital Sun 50 SPF contine tot 100 ml de produs si costa in jur de 30 ron.

  In concluzie,mi-au placut amandoua la fel de mult,intrucat acum,dupa ce vacanta s-a terminat,ma pot mandri cu un bronz frumos si o piele sanatoasa.

   Voi cum v-ati protejat in aceasta vara?Pe curand!




 

Blog Template by YummyLolly.com