20 sept. 2011

Avon Haul

    Hello!

   Prinsa in unele chestiuni personale,aproape ca uitasem de comanda facuta la Avon.Ma hotarasem sa incerc gama Clearskin Professional,plus ca,atunci cand va povesteam despre exfoliantul ideal si despre dezamagirea ca nu se mai fabrica,am aflat ca exista totusi unul similar.L-am comandat si pe acesta,o sa vedeti despre ce e vorba.
   Momentan folosesc kitul Sebo Specific de la Yves Rocher,despre care o sa va vorbesc cand termin produsele (sunt in varianta travel,deci nu mai dureaza mult).
  Iata produsele si cateva cuvinte despre fiecare:

  1.Gama Clearskin Professional contine: 
                                                             1.Deep Pore Cleansing Scrub
                                                             2.Clarifying Toner Pads
                                                             3.Daily Correcting Lotion
  *produsele contin acid salicilic
2.Clearskin pore penetrating-scrub (se prezinta sub textura unei paste cu particule exfoliante dense)
3.Sprayul pentru volum-Root Boosting Toner,impreuna cu pieptenele pentru coafat:

  Toata ``afacerea``m-a costat vreo 65 de ron.Pe langa acestea,am intrat in farmacie pentru un ceai de galbenele si am iesit si cu un ulei de ricin si un Brevoxyl (antiacneic),ca mi-am dat seama ca mi-ar prinde bine.


*pret:23 de lei

   Cam asta a fost si haul-ul,nu uitati sa va inscrieti la concurs,mai sunt 2 zile!!!


     Pe curand!

 

Blog Template by YummyLolly.com