7 sept. 2011

Contorizare participari giveaway Sigma F45 Buffer Brush

 Hello!

Am terminat de contorizat intrarile giveaway-ului Sigma F45 Buffer Brush.Au fost 30 de fotografii inscrise,adica 30 de participante.Se pare ca buffer brushul nu prea v-a incantat.E singura concluzie la care am ajuns,mai ales ca regulile au fost foarte simple.Sau poate,vorba cuiva,ne place sa obtinem cadouri fara minimul de efort....In fine,a fost decizia voastra.Eu le multumesc fetelor care au participat.
  Va reamintesc ca giveaway-ul a luat sfarsit ieri la ora 24:00,nici un like primit dupa aceasta ora nu a fost numarat.
  Am incercat sa realizez un tabel din care sa se inteleaga foarte bine intrarile fiecareia.Dupa cum stiti,la fiecare 5 like-uri ati primit o intrare.Cine a dat share concursului (pe facebook ori blog) a mai primit o inscriere.Inca exista fete care nu mi-au lasat numele cu care ma urmaresc prin GFC.Daca pana la ora 24:00 nu o fac,va trebui sa le descalific.
 Numele vostru va aparea in lista finala de atatea ori cat arata cifra din ultima casuta.Va rog sa revizuiti participarea voastra si,daca sunt ceva nelamuriri,puteti sa imi scrieti pe email cosmeticsreview @ yahoo . com (fara spatii) sau sa imi lasati un comentariu aici.
  Lista finala va aparea maine,cand voi anunta si castigatorul.
click pentru marire
  LATER EDIT:

Concurenta Let`s make a diva intra in concurs cu 5 sanse,dupa verificare GFC.
 In cele din urma,toate concurentele declarate descalificate au revenit cu precizarea conditiei GFC,ce s-a dovedit a fi indeplinita.Astfel,Andra Tugui intra in tragerea la sorti cu 4 sanse,iar Adela Elena cu o sansa.
  Pe maine!
 

Blog Template by YummyLolly.com