9 sept. 2011

Review:Spray luciu Schwarzkopf OSiS Sparkler Gloss (+pictures)

  Hello!

  Va promiteam  acest review ieri,cand anuntam concursul lunii pe blog.Avand in vedere ca acesta este premiul,m-am grabit sa scriu cate ceva pentru cel/cea care va intra in posesia lui.
  Schwarzkopf OSiS Sparkler este un spray pentru luciu si stralucire, cu light control (fixare usoara) 1 (maximul fiind 3).
  Imi place ca ofera stralucire parului fara a-l incarca si fara a lipi firele ori suvitele de par.Foarte lejer,nu simti ca porti un produs de styling...doar stralucirea si un parfum discret si foarte placut.
  Se pulverizeaza pe parul uscat,dar se poate folosi si pe parul umed,pentru a descurca parul.Deci daca aveti un par aspru sau cu firul gros,s-ar putea sa va placa si sub acest aspect.
  Nu l-as recomanda unui par foarte foarte moale,intrucat dupa pulverizare,parul devine oricum mai moale,mai fin.Sau cel putin nu in cazul in care vreti ca o coafura sa va tina o noapte intreaga.
  Este un produs pe care il gasiti in saloanele care lucreaza cu produsele Schwarzkopf,dar se comercializeaza si pe diverse site-uri de profil.Cel pe care vi l-am prezentat contine 300 ml de produs (parca sunt si mai mici) si costa in jur de 70 de ron.

   Cum nu am inca un aparat de fotografiat care sa redea intocmai realitatea,va las un mic exercitiu before/after

pozele au fost doar crop-uite,fara alta editare




   Eu zic ca merita sa va inscrieti in concurs,mai ales ca raspunsul vostru poate fi castigator in functie de cat de creativi si originali sunteti.Mai sunt si alte doua premii ;)

  Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com