23 sept. 2011

Castigatoarele concursului ``Tag``

 
      Hello!

  Am cerut un mini tag pentru a va cunoaste si mi-au placut raspunsurile voastre:unele scurte si concrete,altele mai ample,mai elaborate,unele mai sensibile,iar altele mai practice.
  Trebuia sa completati cu propozitii sau fraze,urmatoarele:
Gandesc...
Gresesc...
Zambesc...
  Premiile,dupa cum stiti,au fost 3 la numar:premiul principal se va acorda raspunsului care mi-a placut cel mai mult,iar premiile secundare pentru alte doua raspunsuri alese prin List Randomizer.
  Raspunsul castigator al premiului principal este unul de care eu m-am simtit foarte apropiata.






  Schwarzkopf OSiS Sparkler Gloss merge la Mirela Asaftei.Felicitari,draga mea,pentru sensibilitate si delicatete si sper sa reusesti sa te regasesti!

 De asemenea,mi-a mai placut un raspuns in mod deosebit:

  Clarra,daca esti de acord,as vrea sa iti ofer un premiu supriza,cred ca o sa iti placa.

 Urmeaza castigatoarele celorlalte doua premii,fiecare constand in produsele din imagine



 Nu am mai scris lista participantelor,intrucat aceasta se poate vedea in intregime in List Randomizer.Sunt 27 de persoane,castigatoarea premiului principal nu a mai intrat in tragerea la sorti (sper sa nu te superi).

Castigatoarele sunt:

  Mirela Asaftei,Clarra,Ank_adaus,Bogdana Andreea astept datele voastre cat mai repede cu putinta (pana duminica 25 septembrie ora 24:00),intrucat vreau sa va trimit premiile chiar la inceputul saptamanii.Scrieti-mi pe adresa de email cosmeticsreview@yahoo.com cu subiectul ``castigatoare concurs blog``.
  Va multumesc tuturor pentru participare si nu uitati ca in fiecare luna o data cu ``preferatele lunii`` va asteapta un nou concurs.


      Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com