7 sept. 2011

In sfarsit...

...m-am organizat! Imi trebuia neaparat ceva pentru cosmetice mici si gablonturi.L-am gasit in Praktiker si e de fapt dulapior pentru...scule :D.L-as fi vrut pe alta culoare,eventual pe orange (asa cum e dormitorul),insa intre rosu si albastru...l-am ales pe cel din imagine.A costat aproape 60 ron,are 15 rafturi si sunt multumita ca am scapat de maruntisurile pe care le tineam in cutii-cutiute.
  Vorba multa,saracia omului...iata-l!


   In partea de sus avea un maner,tot din plastic,insa eu l-am rupt pentru ca deasupra imi voi tine recipientele cu pensule :D.Va puteti da seama de dimensiunile reale ale dulapiorului,privind comparatia cu fondul de ten.
  Cat de incapatoare sunt sertarele?Cunoasteti fardurile Avon...ei bine,incap lejer 4 farduri .Uite:


    Stiu ca multe dintre voi v-ati organizat in cutii frumos ambalate,dar ce parere aveti de sertarele mele ?

      Pe curand!
 

Blog Template by YummyLolly.com