12 sept. 2011

Yves Rocher HAUL

       Hello!

   Dupa toata nebunia asta cu giveawayuri elf m-am relaxat cu un drum la posta.Stiam ca trebuie sa ajunga primele mele produse Yves Rocher si iata-ma intr-un moment de fericire:



   Pentru ca nu eram client ``oficial`` Yves Rocher am putut beneficia de ofertele lor,oferte incluse in diferite reviste de luna trecuta.
   Ce mi-am comandat:
Setul Sebo Specific in varianta travel

apa micelara demachianta (ten/ochi/buze)
  Un set de trei parfumuri in miniatura:
rouge scintillant
mauve captivant
    Ce am primit cadou :
mostra este tubul verde din cutie

crema energizanta pentru conturul ochilor

sursa:google.Gentile mele erau prea sifonate pentru a fi fotografiate.

mascara pentru volum
   plus o brosura Yves Rocher.Not bad,isn`t it?
 Cu ce voi incepe?Cu setul sebo Specific intr-un program de 7 zile asa cum sugereaza si ambalajul.Sa vedem ce iese.Mai curand o sa fac un NOTD cu lacurile de unghii (care sunt foaaarte micute-3ml) si probabil o sa va arat ce poate rimelul.
 Abia astept sa testez si acea crema pentru ochi,dar si apa micelara.De parfumuri nu pot sa spun decat ca miros superb si am deja un preferat-Moment de Bonheur :X



    Saptamana viitoare revin in aceeasi categorie cu un Avon Haul.Tot cosmetice de ingrijire veti vedea,intrucat am hotarat sa imi cumpar produse de care am intr-adevar nevoie.
    Nu uitati de concurs,pe curand!

 

Blog Template by YummyLolly.com