17 ian. 2013

More goodies and...ramble!

     Hello again!
     Ce faceti, fete dragi? Bucurati-va, se apropie weekend-ul... Eu nu am planuri deloc pentru acesta, dar chiar de asa ceva simt nevoia!

     In postarea anterioara, v-am spus ca revin cu o continuare...Well, here I am!
     Sa va povestesc ceva mai intai...De Sf. Ioan, am mers la Bucuresti pentru a-l sarbatori pe fratele meu (intre noi fiind vorba, sunt si eu un pui de Ioana dar an de an "fug" de la a sarbatori ziua onomastica si tot an de an, proaspat impresionata de felicitari, urari, cadouri de la cei foarte apropiati,  imi propun sa nu mai fug!:)) vorba ceea: face parte din scenariu!)...M-am tinut scai de sotul meu sa ajungem si intr-un DM, in Obor pentru standul essence si intr-un hipermarket care are stand Flormar...De ce doream toate astea in ciuda faptului ca nu aveam bani mai deloc???  Poate pentru ca tinteam obiectivele cu pricina de mult timp, pacat ca bugetul familiei nu s-a sincronizat momentului! :))
    
     Dar sa va arat si "rezultatele" periplului dorit...
     Aflata in impas (caci nu mai gasesc antiperspirant Iwostin), doream sa iau din Real un antiperspirant roll-on Mitchum (adjudecat, 15 lei - sper ca nu gresesc!); citisem atatea review-uri pozitive pentru el, trebuia sa-l incerc; e deja in testari!

     Cautand si un gel de curatare, m-am oprit la crema pentru curatare Aslavital (pana acum, mi-a lasat impresie buna, dar pastrez rezerva!)...


      Ajunsa la standul Flormar din hipermarketul mentionat, m-am invartit de vreo doua ori (in sensul invers acelor de ceasornic) in jurul "insulei" , nicio oja nu-mi facea cu ochiul (mi-am zis ca-i bine, oricum nu duc lipsa!); tusul albastru royal pe care-l privisem cu ochi sclipitori la Simona nu se lasa descoperit cu ochiul liber; dispozitie n-aveam sa o intreb pe vanzatoarea care se invartea odata cu mine si am conchis ca nu e momentul acum pentru Flormar!
      Bun, m-am infoiat in fata sotului meu pentru cat de econoama si chibzuita sunt :)) si am cerut la DM...El mi-a explicat ca e foarte departe de-acolo  (putea sa ma pacaleasca fara probleme caci eu sunt "ratacita" de tot in capitala!) si ca apeleaza la intelegerea mea pentru a mai merge doar la Magazinul Obor! Putea fi neintelegatoare cea mai intelegatoare dintre sotii?:)) La Obor, birjar! Caut standul essence; pfff, ce imagine imi faurisem eu in minte in legatura cu acesta!!! Visam ca pot atinge produsele (asa cum facusem intr-un DM din Viena), ca le pot cerceta in voie; cand colo, printre alte doua (?) firme de cosmetice, un mititel essence cu foarte putine oje si alte cateva produse aflate la o oarecare distanta, baricadate de o tejghea din sticla si de o vanzatoare; mi-am spus: "Asta e sansa mea, trebuie sa o fructific!"... Am intrebat de oja Time for Romance (Doamne, ce privire intunecata mi-a aruncat domnisoara de la stand!) - nu o aveau; "Doar ceea ce se vede!", acesta a fost raspunsul (in conditiile in care foarte putin "se vede"!); dar gelul eyeliner essence? (doream o nuanta de maro, instigata fiind de Ionny!); am gasit - iata-l, London Baby (15 lei); am dubii in privinta nuantei dorite - pare mai degraba o nuanta foarte inchisa de kaki, insa e imbatabil la capitolul rezistenta!

> fara blitz:
> cu blitz:


Desi aveam o pensula pentru eyeliner (foarte buna - consider eu, luata la un set de pe iHerb), mi-am zis ca ar fi buna una de rezerva (mi-e tare greu sa o folosesc, sunt obisnuita cu eyeliner ce are pensula inclusa!) - 8 lei! Ta-daaaammm!


Mi-am zis ca nu pot pleca doar cu atat, am cerut un creion de buze (5 lei) intr-o nuanta intensa de rosu  (lipsea din trusa mea), evrika!


 > fara blitz:

>cu blitz:

     Nu va imaginati cat a durat pentru biata domnisoara vanzatoare calculul mintal al sumei pe care am avut-o de platit: "5 + 8 = 13" (cat de cat repejor!) insa "13 +15 =..." (a durat atat de mult incat devenise jenant si-am invins ideea de "mi-e rusine de rusinea sa!" si-am anuntat eu , cu glas victorios, rezultatul!!!)...Phiiii! Eu am spus apoi ca, probabil, o durea capul pe fata, nu era in forma - crezand/sperand in mod sincer asta; sotul meu era ferm convins ca nu stie matematica elementara! Mai bine nu cercetam...:P
     Fetelor, mie mi-a placut sa povestim si sa va mai prezint una-alta; cred ca e indicat, totusi, sa ma opresc inainte de a va plictisi (de tot)!:))
     Cum v-am mai spus, daca aveti intrebari sau solicitari in ceea ce priveste produsele, va stau la dispozitie!
     

     Ati folosit vreunul dintre produsele prezentate mai sus? 

     Kisses!!!
                                                                                                                                      
                                                                                                                                     Ilda
                                                                                                                       Lavender Thoughts to you

     
     


 

Blog Template by YummyLolly.com