15 ian. 2013

Goodies from Makeup Shop...

     Hello, girls!

     Am observat in timp, ca follower al blogurilor preferate, ca sunt interesante si ca pot inspira postarile in care sunt prezentate produsele achizitionate recent. Astfel ca, fara sa ma intind la vorba, va voi arata pe parcursul a doua postari ce am mai cumparat eu in ultimul timp (mai precis, incepand cu luna decembrie pana in prezent!) - produse cosmetice/de ingrijire...

     Va prezint astazi produsele comandate pe  Makeup Shop in luna decembrie, motivata fiind de dorinta de a-i cumpara de Craciun, unei bune prietene, blush-ul Sleek pe care si-l dorea la nebunie! Eu am fost mereu multumita cand am comandat pe site-ul mentionat... Acolo unde a fost posibil, am facut si cate un swatch pentru voi (daca am oferit cadou un anumit produs, fireste ca nu am putut interveni asupra lui)!
     Prin  urmare, in ordinea "de pe tricou", avem:


* Un blush Sleek (30 lei) - nuanta Rose Gold (i se potriveste perfect prietenei despre care va povesteam; ea are un ten cu usoara tenta aramie, curat, fara pori deschisi!)
>fara blitz:
 >cu blitz:


Puteam sa ofer un blush fara pensula??? Puteam dar...pentru a fi cadoul complet si a aduce bucurie pana la capat, am luat si o pensula Elemental Esthetics (15 lei) din par de veverita!
 
>close up:

Aveam pe propriul wishlist acest concelear Jar - Nyx (26 lei) , il folosisem si anterior, ne intelegem de minune - prieteni vechi si buni!

Am luat si patru rujuri Nyx - Round Lipstick, 19 lei/buc. (cele doua pe nuante de rosu aprins le-am oferit cadou, celelalte sunt pentru mine). Ia priviti cum stau ele, dragutele...four little babies!
> nuantele: B52, Electra, Fig, Hebe (acesta din urma e sidefat, good to know!)




 > B52, e o nuanta versatila, eu o ador!



> Fig (nu mi se potriveste nuanta; insa o folosesc in diverse combinatii - pe care le fac atunci cand nu sunt in graba! de fapt, eu comandasem Frappucino care este un nude perfect pentru mine insa m-a sunat un reprezentant al magazinului online sa-mi comunice ca nu mai au nuanta pe stoc; am cerut sa fie inlocuit cu Fig)

Aceasta pensula kabuki Elemental Esthetics (10 lei) nu era pe lista mea insa m-am orientat sa o achizitionez caci imi mai trebuia o suma micuta astfel incat sa am gratuitate la transport; nu aveam in trusa o astfel de pensula...so, why not?!:) E simpatica foc, moale, pufoasa!

     Sper ca v-a placut aceasta postare! Ne vedem curand cu cea de-a doua parte...
     Daca aveti intrebari in legatura cu vreun produs anume, daca v-ar fi util un review...dati-mi de stire! Am promis swatch-uri pe buze la rujurile Nyx; chiar am nevoie de timp si de soare pentru o astfel postare, dar va asigur ca va fi!!!:)

     Care dintre produsele de mai sus va tenteaza, care va face cu ochiul?:))

     Va doresc sa va bucurati de o saptamana frumoasa! Pupici!

                                                                                                                                    Ilda
                                                                                                                       Lavender Thoughts to you



                                                                                                      
 

Blog Template by YummyLolly.com