4 ian. 2013

It's never too late for Christmas presents...



      Sper ca nu vine prea tarziu postarea aceasta si ca inca va bucurati, ca si mine, de darurile pe care Mosul cel darnic le-a lasat pentru voi!
       Craciunul a trecut, deja mi-e dor de el; va urma un altul, e asa reconfortant gandul acesta! In mod sigur exista mai multe motive pentru care sarbatoarea aceasta este la sfarsit de an! Clinchetele zurgalailor de la sania Mosului nu se mai aud insa a ramas ca martor bradutul multumit ca si-a indeplinit misiunea si fericit ca "a trait printre stele"!
     Acum, sa fim cinstiti,  ce-ar insemna darurile batranului carunt daca nu s-ar afla si sanatate printre ele, daca cei dragi nu ne-ar fi aproape, daca nu ar exista o urare spusa din suflet pentru noi, daca nu am sti sa privim cu maxima bucurie incantarea unui copil?!
     Articole similare din blogosfera, pe care eu le-am urmarit cu drag (e un mare beneficiu pentru suflet sa stii sa te bucuri de bucuria semenilor tai!), m-au incurajat sa vin cu aceasta postare, alungand temerea de a risca sa para ca ma laud, gandind ca sunt apreciate astfel de subiecte!
     La noi, in acest an, chiar s-a intrecut pe sine Mos Craciun! A tot trimis spiridusi, din toate zarile, lasandu-ma sa ma intreb ce-am facut pentru a merita asta...daruri materiale, daruri de suflet, ii multumesc in egala masura pentru toate! Vi le voi arata, pe rand, acordand atentia cuvenita fiecaruia...
     Siiiiiii....vin in fata voastra, facand cu gratie cate-o reverenta, urmatoarele:

O esarfa frumoasa primita de la o buna prietena; imi plac culorile sale vii si apreciez faptul ca e maaaaare, imi pot face sari din ea!:)


Un colier Zara - din partea unor prieteni! Imi place la nebunie...e  special!

Parfumul acesta - La vie est belle, Lancome - va ocupa pentru mine un loc de cinste in galeria adoratelor...e generator de pasiuni mistuitoare!

Un al doilea parfum, Dahlia Noir - Givenchy, poarta inca ceva tratative de pace cu mine; ne iubim, ne intelegem foarte bine timp de cateva ore petrecute impreuna, nas in nas! Apoi, brusc, armonia dintre noi dispare si-as vrea sa-l alung cu toate ca-mi place inca! Love and hate relationship...

Carolina Herrera, poate putin prea fresh pentru preferintele mele olfactive dar ii dau sanse, e posibil sa-i vina vremea! Eu vreau asta, depinde si de el...:))

M-am tot plans ca mie-mi trebuie mai multe bluze, ca nu am cercei rosii incat ar fi fost culmea sa nu retina jumatatea mea si sa nu ia masuri!:D Gusturile sale se potrivesc cu ale mele, la aprecierea marimilor se pricepe chiar mai bine decat mine :P; rezultatul...happy me!!! Thanks, Santa baby!:D

         

 Ei, Mosul acestor UGG-uri e propria-mi persoana; m-am bucurat de ele ca un copil, e prima pereche de astfel de incaltari pe care-o am; daca stiam eu pana acum ce pierd, as fi actionat in consecinta!!!




Santa Mama :) mi-a luat pulover, il vedeti "fata/verso"; mi-e drag, mie-mi plac culorile de pamant, culorile neutre; merge bine cu colanti caci e lungut...Mama, sa-mi mai iei, ok?:)

                   
Colierul de mai jos e un dar de suflet oferit de o eleva, un colier handmade de mare efect; eu il gasesc a fi si versatil!

         Si, pentru ca veni vorba despre daruri de suflet, nu pot omite tabloul primit in dar (nu va suparati pe mine, as simti ca ii rapesc magia daca-l pozez!) de la o familie de oameni deosebiti; e pictat chiar de sotul doamnei care mi l-a oferit (o femeie cum putine sunt si la care gasesc zilnic cate ceva de admirat si de apreciat); pictura in acuarela, o campie reprezentata cu o mare bogatie de culori; a fost oferit cu o dedicatie plina de haz si-ntelepciune:
       "Acum aveti si voi campia voastra astfel incat sa nu o luati niciodata pe campii!"...:)
        Un ultim cadou ce mi-a atins  corzi sensibile este prezentat in fotografia de inceput a postarii - o felicitare (de la clasa primita); pe plic scria: "Feliciei, chiar de la Mos Craciun!"; am citit pe nerasuflate scrisorica atasata felicitarii (prefer sa ramana personala) in care Mosul stia cu vorbe mestesugite sa ma faca sa uit in intregime de toate momentele de cumpana, de toata epuizarea, de toata suprasolicitarea specifice profesiei  mele;  tot ceea ce as fi vrut sa uit, din toate timpurile adunat, era dat uitarii citind! Pe de alta parte, tot ceea ce ma poate motiva/incuraja/determina sa continuu cu dedicatie munca de dascal se afla in acele randuri! Ce pot sa spun?! Cu emotie adanca: MULTUMESC!
       Daaaa...m-am lungit in stilul propriu, e cazul sa ma opresc, stiu! Sper ca nu v-am plictisit cu o postare atat de lunga si ca ati gasit ceva care sa va placa printre cele prezentate!

       Sunt curioasa ca o pisica (mi se spune ca am fost mata intr-o viata anterioara!):
       Dintre darurile primite de tine de Craciun, care este cel care ti-a placut cel mai mult? Dar acela care te-a sensibilizat in mod deosebit?

                                                                                                                              Cu drag,
                                                                                                                                  Ilda
                                                                                                               Lavender Thoughts to you
     


 

Blog Template by YummyLolly.com