10 ian. 2013

Enjoy Bookcrossing!

     Zilele trecute am avut o mare bucurie! Am primit un mail prin care  Diana ma anunta ca am castigat giveaway-ul "Bookcrossing" la care ma inscrisesem cu ceva timp in urma pe blogul ei...
     Sunt convinsa ca unii/unele dintre voi stiti deja ce presupune bookcrossing-ul; pentru cei/cele care aud acum despre acest concept, explicatia data pe blogul sau de blueroses  (cea care initiat calatoria romanului scris de Guillaume Musso - "Fata de hartie") este relevanta:

     În roman la un moment dat este explicat conceptul de bookcrossing – un fel de „Lăsați cărțile să circule!” pentru a fi citite de alte persoane care, la rândul lor, le vor elibera.

     Revenind la bucuria despre care va spuneam initial: ea a fost realmente multiplicata in momentul in care am deschis coletul trimis de Diana! Fata aceasta minunata a stiut sa creeze un moment magic fiind extrem de atenta la detalii si dovedind multa sensibilitate...In pachet se aflau urmatoarele:  
- cartea calatoare


- un gel de dus Avon cu aroma de ciocolata alba si capsuni
- o ciocolata Milka cu aroma de capsuni


     Pe fiecare dintre acestea se afla atasat cate un biletel cu un mesaj personalizat; nu va imaginati cum zambea intreg chipul fiicei mele citind pe biletul atasat tabletei de ciocolata mesajul adresat chiar ei!!!Am dorit sa ramana personale mesajele biletelelor, tocmai de aceea nu apar in fotografii!
     
     Diana, iti multumim inca o data pentru tot!!!
    

     Voi citi cu incantare cartea primita, ii voi atasa un post-it cu mesajul meu (asemeni fetelor pe la care a poposit spre lectura!) si, la randul meu, o voi trimite sa-si continue calatoria organizand un giveaway! Dar, pentru detalii in legatura cu acesta si cu conditiile de participare, revin intr-o postare, la momentul oportun! 
  
     Ne vom revedea cu "Fata de hartie"...
     Va pup!

                                                                                                                                        Cu drag,
                                                                                                                                           Ilda
                                                                                                                          Lavender Thoughts to you

                                                     

    
    



 

Blog Template by YummyLolly.com