19 ian. 2013

10 cosmetice romanesti de care mi-e dor



       A trecut mai bine de jumatate de an de cand am lasat Romania.Oamenii mei ma intreaba cand vin acasa.Nu vin.Pai nu ti-e dor?Nu.Adica,ceea ce-mi lipseste poate fi cu usurinta ``desprins`` din orice cadru romanesc si transportat incoace.
  Asa se face ca mi-a revenit apetitul pentru o serie de cosmetice romanesti ce mi-au trecut pe sub nas in trecut si  de care acum mi-e realmente dor.Sunt 10,ai zice ca am ales intentionat o cifra rotunda,dar e pura coincidenta.S-a nimerit.

    Gandurile au inceput cand mi-a trecut prin minte,ca un flash,aroma dulce a cremei de maini de la Apidava,cu miere,propolis si ceara de albine.Cu mult timp in urma,am facut un review colectiv Apidava-Royal Honey,citeste-l aici daca te intereseaza si alte produse.



Uite,sa-mi spuna mie cineva: Anda,ai voie sa aduci un singur parfum din Romania.Unul si numai unul.Care sa fie? In 3 secunde as raspunde Petite Anais .Un fel de review,aici.





  Sapunurile naen-soap m-au rasfatat si aici o vreme.Si-mi tot spun ca revin cu o comanda la Elena,de care mi-e tare dor.Uite Lavanda Fina.




  Si ca tot veni vorba de lavanda,la capitolul hidratare mi-e dor de un deliciu marca Handmade Sister Beauty.Untul de corp cu lavanda,shea si ulei de portocal.
 ...ca ieri desfaceam ambalajele si tineam,cu grija in palme,prajiturile pentru corp...








  Iar daca ai incercat macar o data cremele  Apidermaliv pentru ingrijirea calcaielor,ma crezi pe cuvant cand sunt ca sunt cele mai eficace.




  Iti mai amintesti nebunia parfumata din campania Farmec-Gerovital  Plant?Eu da,si simt lipsa demachiantului si lotiunii tonice.In prezent,sunt o lenesa ce alege si culege servetele demachiante.E drept,in sfarsit,am dat de cele potrivite.








  In acelasi timp mi-am amintit si de crema antiimperfectiuni din aceeasi gama Gerovital.La momentul respectiv am recomandat-o tuturor,cele doua surori ale mele fiind si in prezent addicted acesteia.




    In sfarsit,saptamana trecuta am terminat si ultimele grame din pudra de argila de la AslaVital.O folosesc in masti pentru tenul meu mixt,inca din perioada studentiei.





    Nu stiu altii cum sunt,dar eu cand ma gandesc la tara mea,numa` de atat mi-e dor.Deci nu,nu ma intorc.Sa vina ele la mine.



     Lavender thoughts to you,

          Anda





 

Blog Template by YummyLolly.com