20 aug. 2015

NOTD: O manichiură de vară... Gânduri şi emoţii!

Bună, fete dragi! :)

Cu siguranţă, unele dintre voi aţi văzut postarea de azi, de pe pagina de Facebook a blogului... Reiterez aici acea provocare!

Spuneţi odată cu mine:
Eeiii ŞI CE dacă plouă şi încep să cadă frunze...?!

Era modul meu de a brava faţă de mine însămi, de a îmi/ne induce o stare de spirit pozitivă, optimistă! Dacă stăm să gândim la rece, chiar nu-i nicio nenorocire că plouă, dimpotrivă; ploaia asta a fost îndelung aşteptată, ca şi temperaturile mai rezonabile. Îmi vine în minte o replică extraordinară dintr-o carte recent citită - Nu se spune că e urât şi plouă ci: E o zi frumoasă cu ploaie!... Chiar vă recomand spre lectură povestirile lui Erich-Emmanuel Schmitt din volumul cu titlul: "Cea mai frumoasă carte din lume"!

Despre frunzele ce au învăţat lecţia stelelor căzătoare ale unui cer de vară... nu vreau să vorbim, n-am acum suficiente argumente! :P

Pentru mine, ziua de azi a fost a faptelor! Răsfăţul unei manichiuri şi a unei pedichiuri mi-a dat energie şi inc pentru a mă ocupa de unele treburi restante (în plan profesional)! A fost ziua lui: to do! Luând taurul de coarne, acţionând, am eliminat de pe listă unele motive de frământări (cărora, cu tendinţa de a procrastina, le-am permis să mă sâcâie prea mult timp)...

Cu izul complet văratic de pe unghiile mele am vrut să dau şansă în plus verii şi energiei solare! Cred că am reuşit, sentimentul meu acesta a fost!

Iată vesela manichiură! La final, vă prezint şi ojele folosite, le-am cerut să se alinieze!

Mi-aş fi dorit să pot face poze mai bune dar nici lumina şi nici forma şi mărimea noului aparat foto 
nu au venit să mă sprijine!






Ojele folosite...
Dacă sunteţi interesate de numere sau denumiri ale nuanţelor, 
vă rog să îmi spuneţi în cadrul comentariilor!

Hmm, văzând fotografiile, m-a încercat o senzaţie de deja-vu şi am realizat că pentru manichiura de azi am avut o sursă de inspiraţie pe care subconştientul mi-a dictat-o! Este vorba despre o manichiură cu baloane, descoperită pe Pinterest! La imaginea aceasta am apelat de câteva ori - atunci când am lăsat pe Fb o urare fetelor pasionate de acest subiect - polish addict girls!

Sursa: Pinterest

Vă las să trageţi cu ochiul şi la acest tablou în care vara şi toamna sunt prietene la cataramă!

Ojele folosite...



La final, două imagini din sala de clasă în care am lucrat patru ani cu elevi ce au loc special în inima mea! Nu mi-a fost uşor dar mi-am luat rămas bun azi de la acest spaţiu de care mă leagă foarte multe amintiri! Azi m-am simţit pregătită pentru a închide o uşă, astfel încât să pot apoi deschide altele. Azi am avut puterea asta! Vine un moment pentru toate...

Câteva gânduri bune, odată cu speranţa că vă vor aduce un zâmbet 
şi un strop de inspiraţie!



Vă îmbrăţişez cu drag şi cu emoţie!
Nu uitaţi să zâmbiţi... :)

Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com