25 iul. 2015

Noutăţi în teste!!!

Bună, dragilor! :)

S-au scurs circa două săptămâni de când vă anunţam pe Facebook sosirea unui sac colet cu produse de îngrijire foarte interesante. Mi-au fost trimise cu generozitate de echipa longeviv.ro



Nu mică mi-a fost mirarea aflând de la Raluca vestea că ei nu doresc doar să îmi trimită produse pentru testare ci îmi adresează propunerea de a demara o colaborare pe termen lung. Ce implică asta? Să primesc periodic produse de pe site pentru a le testa şi a scrie pe blog impresiile mele despre acestea, să îmi comunice de fiecare dată când au noutăţi sau promoţii  - iar eu, la rândul meu, să vi le  transmit vouă! Ne vor onora şi cu premii la unele intervale de timp, la anumite ocazii... Prin urmare, atât eu,  cât şi voi - cititoarele Lavender Thoughts, vom beneficia de exclusivitate, tratament preferenţial şi răsfăţ din partea acestui magazin online! Mmm, cum sună asta? Fain de tot spuneţi?! Gând la gând!

Vă menţionasem numele Ralucăi... m-am bucurat foarte mult când, la o căutare pe site, am descoperit la secţiunea Despre noi (aici  fotografiile celor din echipa acestui magazin online, cei ce au dat startul proiectului în sine. Am citit acolo şi gândurile frumoase ce îi motivează. E un setiment plăcut şi reconfortant să poţi raporta la un chip anume în timpul conversaţiilor purtate sau acţiunilor întreprinse! 

Momentul să vă prezint noutăţile în teste? Da, acum!
Nu mi-a fost deloc greu să le găsesc loc în rutina mea de îngrijire, imediat după ce au ajuns la mine. Asta şi pentru că am gândit în perspectivă atunci când mi-am făcut alegerile. Prin umare, am acum posibilitatea de a vă spune şi câteva impresii despre fiecare produs în parte.


Dacă nu le ştiaţi deja, faceţi cunoştinţă cu...

Trei produse marca Balm Balm:



* Demachiant natural din ulei de cocos, Balm Balm  - practic, este un ulei de cocos bio cu textură light, curăţă bine şi e blând cu tenul. Nu am folosit până acum ulei pentru a mă demachia (citisem la Aurora Toma că obişnuieşte să procedeze astfel) şi aveam câteva temeri referitoare la posibile reacţii ale tenului meu. Până la acest moment, nu a dat semn de rebeliune, pare să îi priască. L-am folosit numai seara, nu şi dimineaţa. Mai multe detalii, la momentul review-ului!

* Loţiune tonică organică cu hamamelis,  Balm Balm - m-a tentat, având unele informaţii despre proprietăţile plantei numite hamamelis, despre beneficiile pe care le poate aduce pielii. Am aplicat această loţiune după demachierea cu produsul meţionat anterior. Fac echipă bună împreună. Ajută la îndepărtarea senzaţiei de uleios şi dă senzaţie de prospeţime. Impresii complete... într-un viitor review!

* Mască organică cu hibiscus pentru ten, Balm Balm - are ca obiectiv curăţarea în profunzime a tenului; de două ori am apelat la ea şi consider că îşi îndeplineşte promisiunea asta. Se prezintă sub formă de pulbere; aceasta se combină cu apă călduţă pentru obţinerea unei paste ce se aplică pe ten. Are o aromă ce e dificil de descris, cu totul deosebită - eu o percep a fi foarte plăcută (probabil uleiul de muşcată parfumată din compoziţie se face responsabil pentru asta, căci hibiscusul/ trandafirul chinezesc nu are miros). Tind să cred că această mască e în fruntea topului celor trei produse enumerate! Pe viitor, review!!! 

Vă îndemn să studiaţi întreaga gamă Balm Balm disponibilă pe site, veţi descoperi că include o varietate de produse  (de la creme pentru mâini, ten sau corp până la ape de parfum organice; veţi găsi şi produse destinate şi îngrijirii pielii bebeluşilor)! 


Două produse ale brandului Feret:


* Hyalomiel Cremă hidratantă pentru mâini şi picioare, Feret (o companie franceză cu vechime, înfiinţată în 1865, cu experienţă, cu renume internaţional) - produsul acesta nu te poate prinde altfel decât cu garda jos, în sensul că are marea capacitate de a surprinde; e sub formă de gel cu efect răcoritor, intră rapid în piele şi are o aromă intensă şi persistentă de miere, cu o notă vintage cu totul specială. Mai mult nu spun, la review detaliem!



* Piatra de alaun, Feret - pentru mine a fost o revelaţie! Citisem de atâtea ori despre proprietăţile şi despre utilizările alaunului şi îmi pare rau că am lăsat să îl descopăr atât de târziu. Am folosit piatra doar ca deodorant natural, împreună cu soţul meu. Eu sunt mai entuziastă din fire, el e mai obiectiv. M-am bucurat văzând că îmi împărtăşeşte părerea - protejează bine (nu împotriva transpiraţiei căci lasă pielea să respire ci împotriva mirosului neplăcut al acesteia). Fac exerciţiu de temperare a elanului şi continuu să o testez - deşi faptul că soţul meu i-a probat eficacitatea având activitate susţinută timp de 10 ore, la serviciu (şi nu lucrează la birou!), în condiţiile în care  vremea a fost caniculară, e un indiciu destul de concludent. Va veni review!

Pentru că tenul meu simţea absenţa buretelui Konjac cu argilă franţuzească pe care l-am avut spre testare (citiţi review aici), pentru că sunt devin fată pragmatică, mi-am zis că o comandă personală poate fi alăturată produselor din colet; ei bine, oamenii drăguţi mi-au făcut hatârul şi astfel mi-am achiziţionat trei bureţi Konjac




prieten vechi, buretele Konjac pentru ten - cu argilă franţuzească;
* prieten prin alianţă cu cel vechi, tot cu argilă franţuzească - pentru corp;  
* prieten nou, burete Konjac cu cărbune din bambus - pentru puncte negre! 

Trei, ca să fie, pentru că îmi plac!!! Adjudecat! Apropos, dacă voi ştiţi vreo modalitate care să indice mai bine măsura în care apreciezi un produs decât aceea de a-l recumpăra, aş vrea să o aflu! 

Ia priviţi cum stau agăţaţi la uscat cei doi bureţi fraţi; spate-n spate, fără supărate! 
Buretele pentru corp avea o pasă de pudoare şi n-a venit la poză 
(doar n-o să spun că am uitat să-l poftesc şi pe el)... :P

Atât pentru azi! Ne revedem la review-uri ale acestor produse! Nu ştiu alţii cum sunt... dar eu am nevoie de timp când vine vorba despre testare pentru a-mi forma o opinie clară în legătură cu un produs! Prin urmare, nu mă grăbiţi că ameţesc! :)) Pe de altă parte, chiar vă rog să intraţi în rolul picăturii chinezeşti şi să mă bateţi la cap în caz de nevoie!


Cunoaşteţi deja vreunul dintre produsele prezentate? 
Curioasă precum mâţele, aş vrea să-mi spuneţi care dintre ele
 v-a atras atenţia în mod deosebit?


La final, că tot v-am promis că veţi afla noutăţi, vă spun una de dată recentă: 
Aveţi informaţii despre brandul Hay Max? De luat aminte, vă poate interesa aspectul: există un produs Hay Max numit Remediu pentru rinită alergică! Îl găsiţi pe longeviv.ro (aici) şi va fi distribuit şi în farmaciile Sensiblu dar şi în alte farmacii din ţară!


Să vă bucuraţi de weekend! 
Dacă nu găsiţi motiv  să râdeţi cu gura până la urechi, măcar să zâmbiţi!

Pupici mulţi!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com