1 iul. 2015

OOTD: Look de vacanţă

Hello, ladies! :)
Nu vă aşteptaţi să ne revedem atât de repejor?! Avem de recuperat, am zis!

Vă anunţam în precedenta postare că vom rămâne în Nessebar şi pentru acest shooting! De altfel, pozele au fost făcute în aceeaşi zi: unele dimineaţa, altele după-amiaza. N-aş fi putut să îi pretind fotografului acest efort fără o pauză dedicată unui prânz copios - suntem o pereche de gurmanzi.

Ambele şedinţe foto au fost împletite cu sesiuni de shopping (care ştiţi bine ce implică!) - în căutare de suveniruri, de frumuseţi şi chilipiruri! Şi, Doaaaamneee, multe ispite se mai găsesc pe străduţele străjuite de pietrele Nessebarului! 

Pe mine, de regulă, mă cam pierzi de muşteriu la tarabe şi tărăbioare, la forfotă şi mulţimi de oameni - în această privinţă, sunt o femeie atipică! Poate şi pentru că în baza mea de date nu există aşa-zisa privire de ansamblu. La cumpărături, văd precum calu': doar ceea ce se află strict în dreptul ochilor mei. Acest aspect poate constitui un handicap. Trebuie să iau fiecare obiect aflat la vânzare sub lupă sau măcar să trec cu privirea peste el, nu pot estima din start dacă un anumit stand cu produse are potenţial au ba, merită sau nu merită să îi acord timp şi interes! Puteţi intui cam de câtă răbdare şi de cât timp e nevoie pentru asta?! Dar, cu siguranţă, e greu de estimat la ce resurse s-a impus să apeleze bietul "fotograf".

Prin urmare, ziua respectivă a reprezentat pentru al meu om drag un maraton al răbdării! Şi îi mulţumesc încă o dată pentru asta! Nu s-a plâns o clipă, nu a comentat, nu m-a grăbit, a căutat pentru mine locuri (magazine, standuri, tarabe) în care doream să revin dar pe care le "pierdusem" - iar rătăcita de mine nu le-ar fi găsit în vecii vecilor prin acel labirint cu acorduri medievale... Poate tot vraja Nessebarului să îşi fi spus cuvântul, cine ştie?! Poate a avut însemnătate şi faptul că am ţinut seama şi de dorinţa lui, inserând în periplul nostru şi o vizită la Muzeul de Arheologie! Dar, despre asta, într-o postare cu impresii de vacanţă.

Să revenim la ţinuta purtată - un look lejer, adaptat locului şi momentului, alcătuit aproape integral cu produse Kurtmann. Câteva detalii ce vă pot interesa, mai ales că produsele se află încă pe stoc.  Iar dacă vă sunt pe plac şi vă reprezintă ca stil... go for it! Îmi veţi mulţumi pentru recomandare!

* Fusta albă este super chic! Îmi place linia ei, iar buzunarele verticale, cu bordură aplicată, sunt foarte şmechere - creează impresia că s-ar uni precum un marsupiu, dar e doar o falsă impresie; în plus, căptuşeala lor interioară îndeplineşte şi rol de dublură a fustei pentru partea din faţă - ceea ce oferă confort psihologic, eliminând din ecuaţie o eventuală grijă în ceea ce priveşte transparenţa materialului (care, de altfel, are ţinută şi e de calitate) - eu am purtat lenjerie nude şi chiar nu se observă prezenţa acesteia. Iniţial, am comandat mărimea 40 şi m-am bucurat să constat că mă dau mai mare decât sunt :)); am acţionat în doi timpi şi trei mişcări reluând comanda: în coş mărimea 38, retur celei dintâi. Cum opţiunea de retur la schimb a magazinului online Kurtmann este extrem de facilă pentru client, în două zile am avut fusta cu mărimea potrivită!

* Maioul cu print floral-abstract are un material excelent şi culori vii (nu aşa cum se vede în pozele mele). Mărimea M am ales şi se aşază lejer, aşa cum doream.

* Sandalele capătă vechime deja (la cât le-am solicitat), duc la tăvăleală şi sunt tovarăşe foarte prietenoase la drum! Au revenit pe stoc, aici - doar mărime mare. Am mai remarcat unele foarte frumoase aici - Stradivarius şi aici - Mango.


Maiou VILA via Kurtmann - click AICI / HERE
Fustă Zara via Kurtmann - click AICI / HERE
Sandale Pull and Bear via Kurtmann 
Cercei şi pălărie via Nessebar 
Geantă şi alte accesorii - no name

















Cineva a cam obosit, s-a cam ciufulit, dar zâmbetul rezistă! E valabil şi pentru buburuză... :)

Să ne odihnim puţin, mai facem şi un scurt inventar al suvenirurilor... 
Fireşte că m-am gândit şi la voi!!! Veţi afla curând ce şi cum!

Gata, din nou la drum! Byeeee!

Sper să vă fie pe plac ţinuta prezentată, eu m-am simţit excelent purtând-o...
Comentariile voastre sunt mereu aşteptate şi preţuite!

Vă mulţumesc pentru faptul că sunteţi aici, fete dragi! :)
Pupiiiici!
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com