4 mai 2014

Review: BB Cream Marionnaud

Bună, fete dragi şi frumoase!


Săptămâna ce se încheie a fost pentru mine una în care intensitatea trăirilor şi nivelul adrenalinei s-au aflat la maxim, am fost tot într-o stare de plutire generată de participarea la emisiunea-concurs căreia i-am dedicat (joi şi vineri) postări scrise fără a-mi căuta cuvintele, de suflet şi de entuziasm dictate. Deşi filmarea a avut loc luni şi ar fi trebuit să mă liniştesc mai repede (probabil!), starea aceea de euforie extraordinară a fost cu efect prelungit şi eu am savurat-o din plin.

Să mai coborâm cu picioarele pe pământ, să mai vorbim şi despre lucruri mai lumeşti, de-ale fetelor... 

Când v-am prezentat preferatele lunilor februarie şi martie (2 în 1), v-aţi exprimat dorinţa de a citi un review la BB Cream-ul Marionnaud; v-am spus de-atunci că l-am primit de la o doamnă cum puţine sunt şi pe care o iubiţi şi voi, Stella - Fashion Doctor! Mulţumesc, draga mea!

Poza e furată (de la mine însămi) şi crop-uită, să îmi iertaţi îndrăzneala!

Astăzi, ieşind la aer pentru un badminton cu Dia, pentru o plimbare cu bicicleta, nu aveam dispoziţie şi timp pentru machiaj aşa că am aplicat doar acest BB Cream şi am alocat puţin timp pentru poze before-after. Diei nu i-a convenit deloc dar mi-am luat revanşa apoi! 

Selectez informaţiile esenţiale notate pe cutia produsului: 

* 6 în 1 - hidratare, uniformizare, corectare, întindere, iluminare, protecţie solară (SPF 15). 

** uniformizarea nuanţei tenului şi atenuarea imperfecţiunilor
** hidratare îndelungată
** ten neted, cu strălucire naturală

*** fără parabeni

Impresiile mele exprimate după utilizarea produsului în repetate rânduri

Acest BB Cream se prezintă sub forma unei creme catifelate, fine, având densitate medie. Se aplică/ se întinde pe ten cu multă uşurinţă. Iniţial, se arată puternic hidratant, oferind tenului un luciu care ar solicita aplicarea unei pudre; eu nu folosesc pudră decât extrem de rar, prin urmare l-am lăsat exact aşa; la puţin timp, pare a se absorbi în piele şi dobândeşte un anumit grad de matifiere. Puterea de acoperire este medie, dar diferenţa aspectului tenului este evidentă (înainte-după aplicare). Raportând la ceea ce promite, bifează în mod cert cele 6 obiective enunţate! Nu se scurge de pe ten, dar se poate strânge în pliuri (lucru care se poate retuşa) - depinde de ten şi de vârsta acestuia. :)) Îi pot trece cu vederea faptul că se ia pe telefon (până şi cele mai multe fonduri de ten "greşesc" la acest capitol, mai ales dacă nu foloseşti pudră pentru matifiere şi fixare).

Produs foarte bun îl consider eu; se potriveşte tenului meu mixt, mai ales în sezonul rece; pe timp de vară, e puţin probabil să reziste cu succes transpiraţiei tenului. Îmi este util atunci când vreau ca tenul meu să arate ok, îngrijit, cu nuanţă uniformă, luminos, dar nu am timp sau dispoziţie pentru un fond de ten cu putere mare de acoperire; de asemenea, mă salvează în perioadele când chiar simt că  "mi s-a urât"  de aplicarea zilnică a fondului de ten (care necesită mult mai multă "muncă" şi atenţie pentru a obţine un efect flawless).

Nuanţa pe care o am este: Clair - Light.

Acum, vă las pozele before-after care pot fi de-a dreptul terifiante (mai ales before, dar şi after - nu am folosit nici un alt produs cosmetic, absolutamente nada!!!). Dacă bărbatul meu nu s-a speriat şi n-a fugit îngrozit cu cameră foto cu tot, atunci nici voi să nu vă speriaţi! :)) Preventiv, recomand a fi vizualizate pe timp de zi! :P 

              Before                                                               After
   
                                                                                                                                                                                Before                                                              After                                          

Lăsând gluma deoparte, sper ca pozele să fie relevante, să vă puteţi forma o părere clară despre rezultatele ce se pot obţine cu acest BB Cream şi
să vă fie utilă această postare!

 Vă doresc săptămână cu zile bune şi uşoare, cu feelingul că totul vă merge bine!
Mii de pupici!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com