22 dec. 2013

Trei rujuri Sleek bat la uşă, de Crăciun!

Hello, ladies!!! :)

Mi-am pregătit un ceai Sărbători de iarnă de la Fares, e-atât de îmbietor aromat! În casă e curat, am aşezat decoraţiunile, brăduţul tronează în dreptul ferestrei şi mă asistă cuminte! Tragem cu ochiul unul la celălalt în timp ce scriu postarea asta... :)

Recent, vă spuneam pe pagina de Facebook a blogului, dar şi aici (când am stat noi la poveşti), despre cele trei rujuri Sleek MakeUp True Color  oferite pentru testare de echipa Makeup Shop. Am răspuns cu entuziasm invitaţiei de a participa la campania Sleek MakeUp  - cadoul perfect de sărbători! din mai multe motive: e frumoasă colaborarea pe care o am cu acest site şi le apreciez echipa, îmi plac cosmeticele (big surprise!:P ), am o slăbiciune pentru rujuri, aveam un singur produs Sleek  - paleta de farduri Au Naturel, achiziţionată cu ceva vreme în urmă.

Reiau prezentarea celor trei steluţe de Crăciun, apoi veţi putea vedea cum arată pe buze şi, totodată, veţi afla impresiile mele şi unele recomandări în legătură cu acestea!



Si-acum, să le invităm la dans, în jurul bradului, pe rând! :)

Rujul Sleek MakeUp True Color, nuanţa Coral Reef


*Are o intensă nuanţă coral, cu tentă neon chiar! În mod cert nu va trece neremarcat!
*Se aplică uşor, uniform, fiind cremos, hidratant.
*Rezistă pentru cel puţin câteva ore pe buze.

Îl recomand ca dar perfect de Crăciun pentru o persoană îndrăzneaţă, cu atitudine, o persoană ce nu se sfieşte să iasă în evidenţă! Îl consider potrivit unui ten foarte alb sau unuia creol/bronzat!


Rujul Sleek MakeUp True Color, nuanţa Barely There


*O nuanţă caldă de nude, cu uşoară tentă oranj, foarte apropiat de culoarea buzelor (în cazul în care acestea sunt puţin vascularizate)! Pe mine nu mă avantajează, am nevoie de culoare pe buze...
*Aplicare uşoară, uniformă, textură cremoasă şi efect hidratant.
*Foarte bună rezistenţă pe buze.

Îl recomand ca dar perfect de Crăciun pentru persoanele care vor un look cât mai  natural, pentru cele ce sunt avantajate de un machiaj smokey pentru că acest ruj l-ar completa în mod inspirat!

Rujul Sleek MakeUp True Color, nuanţa Pink Freeze


* Denumirea nuanţei este foarte bine aleasă; este un roz rece, intens, clar, desprins parcă din atmosfera hibernală! Dintre cele trei, este preferatul meu, consider că mi se potriveşte!
* Spre deosebire de celelalte două, nu este cremos; necesită aplicarea anterioară a unui balsam de buze pentru a putea "aluneca" pe suprafaţa buzelor; este complet mat, cu finish catifelat cumva!
* Dată fiind textura, rezistă timp îndelungat pe buze; după o perioadă, există posibilitatea (la mine se întâmpla astfel) să se adune cumva în scămiţe pe linia de întâlnire a buzelor, dar poate fi corectat cu uşurinţă.

Îl recomand ca fiind darul perfect de Crăciun pentru iubitoarele nuanţei de roz pe buze, cu siguranţă le va însenina chipul într-o zi de iarnă!

Găsiţi rujurile Sleek True Color aici, la un preţ de 30 de lei. 
Vă mărturisesc că pe mine mă atrag mult de tot nuanţele : Plush, Stiletto, Dare

Nu pot rezista, vă spun şi că am un crush pentru paleta de farduri Sleek Ultra Mattes Darks; îmi bântuie visele, îi tot dau târcoale! Ştiu pe cineva căreia i-aş oferi-o cu drag, de Crăciun!

Voi ce produse Sleek MakeUp aveţi, fetelor?
Ce aţi oferi sau ce v-ar fi pe plac să primiţi  în dar dintre produsele acestui brand?

Aştept cu nerăbdare feedback-ul vostru!
Mulţi pupici, cu mult drag!

Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com