14 dec. 2013

La poveşti, ca fetele! :)

Bună, fete dragi!

Ştiţi că apreciez  foarte mult interacţiunea cu voi; nu voi obosi să repet că e una dintre motivaţiile cele mai puternice care mă determină şi îmi dau energia necesară pentru a scrie pe blog!

Voi ce faceţi, cum sunteţi? Aveţi timp să stăm puţin la poveşti? :) V-aţi pregătit casa şi sufletul, v-aţi gândit cui îi faceţi o bucurie care să reprezinte şi un ajutor, aţi împodobit bradul, aţi făcut cumpărăturile necesare, aţi pregătit cadourile? Eu...nu! Se apropie sărbătorile cu paşi repezi, prea repezi parcă! E un paradox că spun asta, în condiţiile în care le aştept cu sufletul la gură. 

Vă spun sincer: mă lupt cu timpul! Purtăm o bătălie aprigă! Iar când timpul se decide să schiţeze către mine un zâmbet, mintea şi corpul meu simt nevoia de odihnă, de relaxare, de-acel dolce farniente. Am reuşit azi prea puţin: am fost la cosmetică (era programată o defrişare :P), am alergat prin magazine căutând cadouri şi nimic nu s-a legat (nu mă mai avânt uşor, dacă am o mică rezervă, dacă nu sunt sigură că va fi pe plac sau am îndoieli dacă reprezintă sau nu persoana la care mă gândesc...nu cumpăr!).

Ne pregătim şi pentru serbarea dedicată Crăciunului! Astăzi am reuşit să definitivez ţinutele (a mea şi a Diucăi). Avem dress code pentru cadrele didactice! Rochie neagră, elegantă! Cum - spre marea mea ruşine - în garderoba mea se află o singură astfel de rochie şi nu îmi pare potrivită evenimentului sau, mai degrabă, nu am dispoziţie să o îmbrac, cum o astfel de achiziţie nu poate fi prioritară la acest moment, am apelat la garderoba vaaastăăă a mătuşii mele. Are aproape 20 de ani mai mult decât mine dar oricând găsesc la ea piese vestimentare frumoase, clasice, fără vârstă (unele chiar tinereşti, viu colorate!); în plus, găsesc disponibilitate şi bunăvoinţa de a mă scoate din impas, la nevoie!

Mi-am ales o rochie neagră din satin, cu o croială ce urmează linia corpului, cu decolteu în V pe spate, cu mâneca trei sferturi; am şi accesoriile necesare (un colier statement cu pietre verzi şi negre, două brăţări ce se potrivesc). Mă întreb dacă să port pantofi roşii sau negri! Voi ce părere aveţi? Aş îndrăzni cu cei roşii, mie mi-ar fi pe plac combinaţia...de ce mi-ar păsa de "ochii critici" ai celor ce mă doresc "asortată"?! Nu-mi mai fac griji de-astea!:P Să nu-mi cereţi să vedeţi rochia, o veţi vedea doar pe mine, nu vreau să o pozez aşa, fără conţinut! 



Dia şi colegii săi vor fi brazi!:) Roşu din cap până-n picioare şi brazii din carton, împodobiţi, faţă/ "verso"! Vă las să aruncaţi o privire prin atelierul de lucru! Mâine definitivăm lucrarea, sigur vă voi arăta (la timpul potrivit) cât de "brăduţ" e Dia! :)


În altă ordine de idei, vă spun o păţanie: nu pot accesa de câteva zile bune pagina contului personal de Facebook! Mă supără tare!!! Îmi apare un mesaj de genul: "Contul tău e blocat temporar. Computerul poate fi virusat." Dacă urmez paşii pe care mi-i indică spre "ajutor", ajung într-un punct mort. Voi întreba luni un tip care se pricepe la astfel de "dureri"! :))
Later edit: problema e deja rezolvată! Am prieteni în faţa cărora spun: Jos pălăria!

Închei într-o notă pozitivă şi vă întreb dacă aţi văzut pe pagina de Fb a blogului ceea ce am primit pentru testare de la Makeup Shop! De când cu postarea despre cele 16 rujuri Nyx (pentru care voi aţi arătat mult interes), ştiţi că iubesc acest produs cosmetic! Ei bine, adaug la colecţie trei rujuri Sleek! Le analizez temeinic şi voi scrie o postare cu swatch-uri, impresii, tot tacâmul! 


Am avut chef de vorbă, sunt sigură că aţi remarcat! :)
Aştept de la voi un gând, o părere, un sfat!

Zile bune şi frumoase să aveţi! Fiţi cât se poate de cuminţi, contează în ochii Moşului atât prima impresie, cât şi ultima! :))


Pupicei, dragelor!
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com