11 mai 2014

OOTD: O rochie nude şi patru propuneri pentru a o purta!

Bună, dragele mele! :)

Ştiţi cum sunt, cum mă simt?! Ca şi cum ar veni Anul Nou peste puţin timp şi trebuie să fiu gata cu toate cele, pregătită fizic şi sufleteşte! :)) 

Peste jumătate de oră avem întâlnirea cea mare!!!

Cu mine însămi - cea mai dificilă dintre toate întâlnirile...
Afirm asta deoarece am ajuns la un echilibru cu mine însămi, mă iubesc aşa cum sunt, cu bune şi cu rele! Astă-seară îmi voi asculta vocea într-un alt fel decât până acum, mă voi privi şi voi descoperi/ voi observa gesturi, mimică, mod de a rosti cuvintele...detalii şi particularităţi pe care probabil nu mi le cunosc. Eeiii, nu mi-ar pica tocmai bine să descopăr acum nu ştiu ce aspecte despre care nu ştiam :)) şi pe care să fiu nevoită să le integrez acestui întreg pe care-l reprezintă imaginea asupra propriei persoane. Ideea e că am emoţii; e posibil să fie şi puţin alint la mijloc! :P
Cu voi!
Nici aici nu mă ocolesc emoţiile dar ştiu că mă iubiţi şi că mă acceptaţi aşa cum sunt! :))

Hmm, ce stil pot avea, când am deschis pagina asta mi-am spus că voi scrie cea mai scurtă postare din trecutul, prezentul şi viitorul acestui blog! Se putea?! Se pare că nu!

Mă distrag emoţiile. Vreau doar să vă spun şi să vă arăt cum m-am jucat eu azi! Cu acordul şi cu isonul soţului meu iubit. 

Se dă o rochie într-o nuanţă nude! 
Se creează patru ţinute cu stiluri diferite cu ajutorul mai multor variante de accesorii!
Pentru că timpul e preţios şi e indicat să fim eficienţi (totuşi), locaţia este... vorba Aurorei: o tufă din curte! :) O cunoaşteţi, nu e nevoie să fac prezentările.

Vreţi să vedeţi ce a ieşit din joaca asta care se anticipa de mai scurtă durată?! Sunteţi invitatele mele!

Am purtat: 
Colier Stradivarius via Kurtmann (l-am purtat şi aici)




Jacheta denim Bershka via Kurtmann (am purtat-o şi aici)
                    Geanta Stradivarius (animal print) via Kurtmann (am purtat-o şi aici)



                        Colierul albastru-indigo - minunata Dora, Fashion Painted Dreams  



Colier şi brăţară cu maci (primit în dar de la o dragă prietenă, de AICI)






Eu sunt gata! Voi cum sunteţi? :)
A fost ceva de muncă la fotografii dar sper să vă placă propunerile mele! 
 Spuneţi voi dacă nu e versatilă această rochie nude?! 
Vă alegeţi ţinuta preferată dintre cele patru?

Pupicei emoţionaţi!
Ne vedeeem!!!

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Atenţie, dau din casă! 
Astăzi, auzindu-mi gândul-întrebare spus cu voce tare : Oare nu am fost mămăligă la emisiune?, Alex mi-a răspuns: " Ai fost incisivă chiar! Ai vrut tu să ai mereu ultimul cuvânt!"... Nu m-a liniştit ideea asta! :))


 

Blog Template by YummyLolly.com