2 aug. 2013

Tag: Liebster Blog Award




Helloooo!
Primiti cu tag-ul? Ce bine ca primiti, eu oricum veneam! :)) Observati ca-mi arde de glume...:D
Ia sa vedem ce e de facut; e ceva-ceva de lucru! Eu voi scrie mult; voi, daca aveti timp, chef si rabdare, veti citi mult. Hai ca e funny!!!

Regulile ce vin la pachet cu acest tag:

1.Multumeste persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei.
2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.
3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.
4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau.
5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.
6.Lasa comentariu celor nominalizati pentru a ii anunta despre tag!

1. Ii multumesc Carrei, pe blogul careia am citit acest tag; ea mi-a acordat permisiunea de a-l prelua.

2. Sa va spun despre mine 11 lucruri pe care nu le stiti! Hmm, cred ca va voi pune rabdarea la incercare!
- Dupa casatorie, am solicitat un an de concediu fara plata (din invatamant) pentru a locui in Bucuresti cu sotul meu (el fiind in ultimul an de facultate).
- Ii terorizez pe cei din jur cand vine vorba despre curent si/sau aer conditionat! Sa nu le simt!:P
- Scriu foarte urat cand scriu cu rapiditate, aproape indescifrabil.
- Am intotdeauna nevoie sa fiu impinsa de la spate si tinuta de mana pentru a ajunge la medic, indiferent de natura problemei de sanatate!
- Mi-e urat sa merg singura sa fac piata, sunt o mica salbaticiune uneori!
- La 10 ani am primit in dar o bicicleta Pegas, galbena; tare mult am indragit-o!
- Nu m-am dat niciodata in lanturi.
- Admir bagajul serios de cultura generala pe care-l are sotul meu.
- As fi dat examen la Liceul Sanitar daca nu s-ar fi reinfiintat Liceul Pedagogic, chiar in anul in care am dat admitere, in orasul in care locuiam.
- Singurul fruct pe care il mananc din compot este ananasul (si-mi place foarte tare); la orice alt compot, beau doar zeama.
- Se intampla frecvent sa-i percep pe oameni ca fiind frumosi (in contradictie cu parerile altora) numai pentru ca am remarcat ceva deosebit, ceva care imi place mie in infatisarea lor si sa ma axez numai pe asta cand ii privesc!

3. Acum,  intrebarile Carrei si raspunsurile mele la acestea:

-Ce hobbyuri ai si cat timp reusesti sa dedici lor?
Blogging-ul, lectura, calatoriile, intr-o vreme a fost si jocul de table; timpul...creeaza mari probleme acest "individ" (glumesc, fireste ca noi suntem cei care intram in prea multe hore si ne e greu sa tinem pasul); variaza de la o zi la alta, de la un anotimp la altul; in permanenta variaza timpul pe care reusesc sa-l aloc acestor mici mari placeri!

-Pisica sau caine?
Greu de raspuns;  pana in urma cu putin timp, as fi spus  fara ezitare caine,  dar motanelul Tommy imi cam incurca parerile; sa ramanem totusi la caini!

-Tokyo sau New York?
Ambele, refuz sa aleg; cum sa-mi dau cu parerea despre ceva ce nu cunosc sau cunosc doar din diverse surse, fara o experienta directa?! Dupa ce voi vizita ambele orase :)), voi avea o optiune! Aaa, daca ar fi sa aleg ce mi-as dori mai mult sa vad...Tokyo!

-Ultima carte citita?
 Copiii sunt din Rai, dr. John Gray (autorul cartii Barbatii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus - v-am spus aici impresiile mele despre acest volum)

-Cand erai mica, ai avut un caiet pe care scria mare "Oracol"?
Ooo, daa...nu eram chiar mica, eram la pubertate deja! Mare frenezie mai era cu aceste oracole! Circulau intr-o veselie printre fete si baieti...

-Eleva, studenta sau in campul muncii?
In campul muncii de...18 ani! Sunt majora, yeeeiii!:))

-Care ar fi your dream job?
Mi se spune ca sunt foarte-foarte buna in ceea ce fac; mi-au spus si oameni avizati si mai putin avizati; am primit aprecieri din partea unor persoane mai mult decat pregatite in domeniu; cu toate acestea, din cauza ca eu simt ca profesia mea ma solicita mult prea mult (fizic si mental) si nici nu stiu cum sa schimb asta - nu pot sa fac munca la catedra cu jumatati de masura (m-as simti foarte rau cu mine insami!), visez la joburi ca: asistent farmacist la Plafar (asa se cheama, aceasta este pregatirea celor ce lucreaza in plafare? gresesc?); bibliotecara...

-Daca ai avea posibilitatea sa petreci un concediu de o luna de zile in Europa, ce locatie sau locatii din Europa ai alege (maxim 5 locatii si motivele pentru alegerea facuta)?
Austria: Viena e prima pentru ca am fost acolo, mi-a placut foarte mult si nu am incheiat socotelile cu acest minunat oras!
Grecia pentru ca visez de mult la ea, e ceva aproape inexplicabil care ma atrage acolo!
Slovenia - pestera Postojna; m-a incantat Alina in postarea ei despre aceasta!
Anglia - Londra, e cosmopolita capitala asta si as vrea sa-i simt pulsul!
Franta - in regiunea Provence, cred ca nu mai e nevoie sa explic de ce...

-Te machiezi in fiecare zi?
In fiecare zi cand ies din casa!:)) Mai omit in weekend...repet, daca nu ies din casa!

-Atunci cand mergi la scoala/facultate/job ce stil preferi sa abordezi in privinta machiajului? Unul mai discret sau unul care sa reflecte starea voastra de spirit, chiar daca ea e una "hard rock"?
O combinatie intre ceea ce reflecta starea mea de spirit si un machiaj discret; niciodata hard rock - nu ma reprezinta!

-Ce produs de makeup din colectia voastra va place cel mai mult?
In acest moment, sunt mai multe care ma incanta teribil;  luand prin eliminare, raman la Soft Matte Lip Cream, nuanta Amsterdam - am o relatie speciala cu el (review aici).

4. Nominalizarile!


...si setul de 11 intrebari pentru cei  impricinati  nominalizati!

Care este cea mai frumoasa amintire din copilaria ta?
Ai visat vreodata ca zbori (avand propriile aripi, nu altfel)?
Care este obiectivul turistic ce te-a fascinat, pana la acest moment?
Cine a avut cea mai mare influenta asupra educatiei tale, asupra a ceea ce esti ca persoana?
Ce obiectiv (in plan personal sau profesional) este cel mai important pentru tine, in prezent?
Asculti muzica clasica?
Caruia dintre sporturile extreme i-ai spune da?
Cum obisnuiesti sa te relaxezi?
Cu cine ti-ar placea sa calatoresti prin lume?
Unde ti-ai dori sa locuiesti, sa traiesti, sa te stabilesti?
Careia dintre intrebarile de mai sus ti-a placut cel mai mult sa-i raspunzi?:)

Am ales 11 fete si-un baiat ale caror bloguri au, deocamdata, sub 200 de followers - conform regulii; daca au primit deja si au completat tag-ul, asta e; daca nu-l doresc, fireste, le respect alegerea! Orice alta persoana doritoare este invitata, cu drag, sa preia leapsa, fiind rugata sa-mi dea de stire pentru a citi si eu!:)

Pupici tuturor!
Weekend fain, fain, fain de tot sa aveti!


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts
 

Blog Template by YummyLolly.com