17 aug. 2013

Happy moments (12)

Buna dimineata de... sambata!:)

Fete dragi, am senzatia ca n-am mai scris postarea asta de foarte mult timp, doua duminici am tras chiulul! Era si cazul sa schimbam acest lucru! Si-atunci, meritam si noi un avans de macar o zi, cine ne amendeaza? ! Fiind nerabdatoare, zau asa, mi-am spus: why not? Sunt bune si ritualurile, au farmecul si rostul lor dar, uneori, e bine sa ne mai si iesim putin din matca! De acord cu mine?

Inaintea repausului vocal total ma gandeam ca nu prea voi mai avea ce sa scriu, pe aceasta tema,  in perioada mentionata! M-am inselat! Cand taci nu vorbesti (suna prea aspru acel taci), chiar ai mai mult timp pentru a reflecta, chiar observi si constati mult mai multe in jurul tau! E oarecum surprinzator si pentru mine, dar am de mentionat unele momente de bucurie pana si din zilele in care am fost internata (aproape doua saptamani).

Povestim? Sigur, povestim!:)
Inainte de toate, se impune sa precizez ca majoritatea fotografiilor (veti intui voi care anume) sunt facute cu telefonul, de aici calitatea lor slaba!

- De la fereastra rezervei, vedeam o mare de verdeata! Dadea senzatie de racoare si era reconfortant sa privesti! Bonus: Grand Hotel Marriott!:))

 
- Fiecare moment de discutie cu Dia si Alex  pe FB, seara de seara, era mult asteptat! Povesteam ce a facut fiecare in ziua respectiva. Tare mult a contat ca am avut laptopul la mine si conexiune la net!

- Exista in curtea spitalului o bancuta, sub un mar...incarcat cu mere. Fugitiv, mi-a trecut prin minte ca ar putea sa-mi cada vreunul in cap; nu de alta, dar nici Auu! n-as fi putut zice! Seara, citeam linistita acolo. Era foarte placut, relaxant...


- Convorbirile telefonice cu sotul meu erau tare simpatice; ma suna uneori ca sa-mi mai povesteasca,  una-alta; fireste ca doar el vorbea, eu taceam malc si bateam din cand in cand cu varful unghiei in telefon ca sa-l asigur ca sunt acolo si ascult!

- Copacul acesta cu 5 brate imi dadea senzatia ca ma incarca cu energie, ma relaxa  instantaneu imaginea lui; se afla in curtea din spate a spitalului, ieseam zilnic sa-l privesc pentru a face timpul sa treaca mai repede cand asteptam la usa cabinetului de foniatrie. Zau ca avea 5 brate arborele, credeti-ma pe cuvant!


- Feelingul pozitiv pe care il aveam dupa sedintele de foniatrie;  ieseam de-acolo si as fi zburdat; poate pentru ca erau singurele momente cand graiam (intr-un fel sau altul), poate pentru ca doamna care se ocupa de respectivele exercitii este o persoana care are acea aura a oamenilor deosebiti, care stie sa-ti transmita mult tonus! Daca ati fi vazut cum iesea pe usa fiecare pacient,  radiind de bucurie de parca ar fi trecut cu brio un examen greu!

- Weekend-ul petrecut la fratele meu acasa a fost si el binevenit! Tare bine e sa-ti speli si sa-ti calci hainele! Si-am ascultat  muzica, yeeeiii! Mult mai tare decat obisnuiesc eu - gazda stabilea volumul la care ascultam,  dar a fost bine si asa!:)

- Hohotele de ras  trase in gand , fara niciun sunet emis (de-ati sti ce greu e!!!),  vazand cum fratele meu scapa in tigaie castronul din care tocmai rasturnase ouale de prepelita batute pentru omleta! Hihihiii! :P

- Tara arde si baba se piaptana! Cum sa n-am timp de-o manichiura cu oja alba Flormar Matte?! Datorita colajului  am degete atat de lungi si unghii cu un astfel de format, nu e meritul meu!:))


- Comentariile scrise de voi la aceasta postare, incurajarile si urarile adresate au insemnat foarte mult pentru mine! Va multumesc din sufletel de fata tacuta!:)

- Desenul lucrat atat de frumos de Dia, mi l-au trimis prin mail dragii mei; cum sa nu ma bucure?! E fotografiat cu telefonul, de aceea e atat de slaba calitatea pozei!

- I-am spus sotului meu sa se asigure ca voi gasi acasa, in frigider, inghetata Mcennedy din Lidl - yyuumiii! M-a asteptat si ea, mai buna ca oricand! In doua variante: Bananalicious si Chocolate Fudge. Nu le-am mai pozat, le-am mancat!:)) M-am gandit ca oricum le stiti!

- Au venit dragii mei dragi si buni sa ma ia de la spital! Buuucuuriiieeee, yuuupiiii! Let's go home! Home sweet home!Am facut un popas la McDonald's pentru a-i face o bucurie Diei (ajunge foarte rar, de circa doua-trei ori pe an).

- A fost induiosator sa o mangai pe Betty la sosirea acasa, sa o vad si sa o simt cum se bucura, cum se gudura! Au cainii un mod special prin care isi exprima  afectiunea!

- Tommy e o mare figura: se urca in mar, preventiv, atunci cand Betty e libera prin curte; cand se simte stapan, citeste ziarele in leagan si  "lesina" de epuizare! Priviti-l cum doarme! E un comediant motanul asta!


- Relaxarea de a viziona un film impreuna cu sotul meu era de mult visata! Am vazut  The Proposal, o comedioara romantica draguta, genul de film de duminica! De regula, Alex se plictiseste la astfel de filme dar, de data asta, a fost si pe placul sau!:)

- Sa particip la concursul de manichiura cu tema Fruity Nails, organizat de  Gabriela, a fost incitant;  n-am mai pictat nicicand pe unghii o asemenea provocare; stiti ca ma declar antitalent consacrat, cand vine vorba despre asa ceva; ei bine,  am decis sa particip avand ca motivatie: respectul, prietenia si faptul ca o indragesc mult pe Gabita!

- Cum sa nu fie de apreciat rabdarea cu care sotul meu mi-a pozat unghiile pana am fost eu multumita de rezultat?! Va arat doar un preview; nu pot sa dau tot din casa :P, concursul e in desfasurare! Va voi prezenta  asa cum trebuie manichiura , la momentul potrivit! Trebuie sa aveti putintica rabdare!


-Descoperirea site-ului piZap (datorita Mariei - Blogul Pandorei, careia ii multumesc frumos!) a fost o revelatie! Imi place sa ma joc pe-acolo!:))

- Complimentele primite de la sotul meu si de la matusa mea, in ciuda faptului ca nu eram deloc machiata! So good for my ego!

- M-a relaxat o plimbare frumoasa, pe-nserat, numai eu si iubitul meu! :) Ca porumbeii! Dia s-a "agatat" inca de ieri la matusa despre care va spuneam, dorm impreuna, se rasfata ca-ntre fete si astazi vor merge la plaja!

- Am pastrat pentru final, ca moment de reala fericire si multumire sufleteasca, fiecare clipa de comunicare, de rabdare, de intelegere, de sustinere oferite de dragul meu drag, de iubita mea fetita, de rudele noastre, de prieteni (si-aici aveti si voi locul vostru de cinste!), de cadrele medicale care m-au ingrijit, de "colegii de suferinta", de vanzatorii de la supermarket, de fiecare persoana cu care am interactionat tacand, scriind, gesticuland, incercand sa exprim ceea ce vreau, ceea ce gandesc, ceea ce simt, ceea ce ma framanta, ceea ce as avea nevoie, ceea ce urez...si-as putea continua! 

Va multumesc mult de tot pentru ca ma vizitati, va multumesc pentru rabdarea cu care ma cititi si pentru faptul ca lasati semn ca ati trecut pe-aici!

Va imbratisez cu prietenie!
Weekendul sa va fie relaxant, cu tonus si energie pozitiva!

Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts



 

Blog Template by YummyLolly.com