18 mar. 2014

OOTD: Asasinul revine la locul crimei...

... cu alte cuvinte, am revenit în gară pentru a fotografia o ţinută! Vă amintiţi prima dată

Hahaaaa, acum, punând linkul, realizez coincidenţa: şi atunci vă prezentam  o piesă vestimentară comandată la Kurtmann! Acum este vorba despre un pulover Stradivarius de a cărui nuanţă primăvăratică m-am îndrăgostit la prima vedere! Îl găsiţi aici, în magazinul online menţionat anterior, la preţul de 40 de lei! Puloverele Diei mele costă mult mai mult, aşa că vă las pe voi să trageţi concluzia !!! :)

Am fost încântată de alegerea mea căci puloverul este tare finuţ şi se aşază frumos. Mărimea corespunde perfect! Îl pot purta atât la fuste, cât şi la pantaloni - chiar am în minte o combinaţie cu jeanşii mei roşii - comandaţi pe acelaşi site; ca accesoriu: un clutch La Muse Chic primit de 8 Martie; nu e o idee bună?! 

Sper să vă placă fotografiile, cred că e evident că m-am simţit bine purtând această ţinută şi că a fost o relaxare "şedinţa foto" în sine! Codiţele au venit la pachet cu fusta, aşa mi s-au dat! Preppy, I know...

La final, vă povestesc care e istoria titlului postării căci... există o explicaţie!












Da, am promis o poveste! 
În copilărie (aveam 8-9 ani), curioasă şi cotrobăitoare din fire, am găsit prin sertarele surorii mamei mele (o tânără şi curtată domnişoară la acea vreme) o vedere, o ilustrată! Un băiat era expeditorul - Relu se semnase! Mesajul, cum intuiţi probabil, conţinea cinci cuvinte; cu un scris mic şi nervos: Asasinul revine la locul crimei!...Pfff, pentru mintea mea de copil , fiind la o vârstă impresionabilă, au avut mare impact aceste cuvinte; mi-am făcut o mulţime de gânduri în legătură cu ceea ce citisem, am analizat în fel şi chip, am construit scenarii; nu găseam decât explicaţii care nu-mi conveneau, ba chiar mă speriau! Din păcate, n-am avut curajul să întreb pe nimeni de-al casei (probabil mă temeam să nu fiu certată pentru că umblasem unde nu-mi fierbe oala!)...Acum, amintindu-mi,  mă amuză situaţia! :)

Dacă vi s-a întâmplat ceva similar (într-o oarecare măsură) şi simţiţi că 
puteţi împărtăşi acea experienţă, m-aş bucura să-mi povestiţi! 
Altfel, aştept cu nerăbdare  părerile voastre! 


Mulţi, mulţi pupici! 
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com