23 mar. 2014

OOTD: Alb-negru şi color (varianta II)

Hello, ladies!

Vă promiteam că ne revedem curând, iată-mă-s!:) Fac pariu că nu vă aşteptaţi să revin chiar atât de repede! :P

Continuam cu cea de-a doua plimbare şi cu o altă variantă de ţinută inspirată de bluza Berska, comandată în magazinul online Kurtmann. Ei bine, dacă la cea dintâi plimbare de weekend am purtat bluza dungată în combinaţie cu o fustă lalea (aici),  de această dată am dorit să o asociez cu nişte jeanşi roşii Pimkie - aleşi din acelaşi magazin. Poate vă amintiţi ootd-ul în care vi i-am prezentat prima dată!

A fost multă joacă şi zburdălnicie la şedinţa foto! Vă veţi convinge! 











Se reconfirmă faptul că nimic nu e întâmplător: bereta pe care o vedeţi "aterizase" la noi acasă chiar azi, adusă de o prietenă a fiicei mele! :)) Am luat-o pe post de recuzită.





Dia a dorit sa fie surprinsă de cameră în timp ce făcea " joc de umbre" pe şosea.


Înainte de a intra în pădure pentru o plimbare, e binevenită o alergare de viteză!

Vă rog să remarcaţi că am avut şi planul B în ceea ce priveşte încălţămintea! :P
Păi eu nu ştiu cu cine mă însoţesc la drum?!

Aştept să îmi spuneţi dacă v-au plăcut cele două ţinute care au ca element comun 
bluza cu dungi orizontale, alb-negru! 
Pe care dintre ele o preferaţi, care s-ar potrivi  mai mult stilului vostru vestimentar? 
Aş dori să ştiu şi dacă aveţi o astfel de bluză!

Mulţi, mulţi pupici!
Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com