31 aug. 2013

Produse consumate. Mai multe de-atat...se poate?

Helloooo!!!

Nu-mi vine a crede că ultima postare cu subiect similar a fost în urmă cu  doar o lună! Eu scriam la circa două luni pe această temă...Ştiu două "vinovate" pentru faptul că a crescut frecvenţa acestei postări: Miss Summer (cu duşurile nenumărate pe care le impune) şi încă o domnişoară...vă spun mai târziu despre cine este vorba!

După ce veţi vedea ce avem în desfăşurător, veţi intui că a mea casă este acum mult mai liberă şi mai aerisită!:) Ţineţi trei degete unite căci vă veţi închina la finalul postării. Mi-a luat tot suflul să o scriu. :P Am probe, iată-le!


* Am consumat crema antirid contur ochi de la Gerovital,  merit un premiu! Ţine o veşnicie - are 30 de ml (de regulă, cremele de acest tip au 15 ml), hidratează bine dar e puţintel prea grasă, nu-ţi dă deloc motive să te îndrăgosteşti de ea (oricât ai vrea :P).

* Crema lift-ultra activă Aslavital îmi e bună şi veche prietenă, pentru mine face ceea ce promite, m-a tot determinat să o recumpăr.

* Crema cu extract de melc Herbagen (review aici) - este chiar cea căreia i-am scris review, a rămas uitată în dulăpior cu un strop neconsumat (are valabilitate 3 luni de la deschidere şi nu am vrut să o folosesc peste acest termen); mai am una "în derulare" din care am consumat cu mult mai mult spor deoarece m-am luminat şi am aplicat-o şi pe decolteu.

* Tratamentul Moroccanoil a fost folosit până la ultimul strop, am ţinut cu disperare sticluţa cu gura în jos, am bătut cu ea în palmă sperând că poate-poate mă mai blagosloveşte cu câteva picături! Atât de mult mi-a plăcut, atât de evident a fost efectul pozitiv asupra părului meu rebelo-răvăşito-zăpăcit: definire a buclelor, aranjare mai facilă, cuminţire a firelor indisciplinate, luciu sănătos al podoabei capilare! Tare mult mi-l doresc în variantă full-size!



* Trei geluri de duş:
- pe cel de la Fa kids cu aromă de zmeură l-aţi mai văzut la mine, e foarte plăcut şi răcoritor, nu usucă pielea; se subînţelege, îl folosesc împreună cu Dia;
- cel de la Palmolive s-a aflat şi printre preferatele lunii iulie; e lăptos-cremos, are o aromă reconfortantă, e hidratant.
- pe cel de la Enliven (men) l-a folosit numai soţul meu, fireşte! Nu s-a înamorat de el însă îi plac celelalte produse ale aceleiaşi firme!

Urnează câteva produse care nu îşi făcuseră rezervare pentru această postare dar au fost iuţi de picior şi au prins loc pe ultima sută de metri ! :)


* Gelul de duş Belle D'Avril - primit cadou de la cineva care l-a cumpărat din afara ţării (nu stiu de unde!); deosebit de parfumat, parcă prea intensă aroma florală, deşi nu greoaie; se simţeau uleiurile din compoziţia lui (în sensul bun!). Am şi o loţiune de corp din aceeaşi gamă, mai am 10% de consumat din flacon.

* Balsamul pentru păr şaten Balea - mi-a plăcut, face treabă bună dar e ceva la el ce...nu mă determină să-l recumpăr; cel puţin, nu acum! Never say never!

* Gelul de duş Esther Beauty - e un produs bun, a fost printre favoritele lunii iunie; am luat apoi o pauză, nu l-am mai folosit  pentru că pielea mea, pe timp de vară,  reacţionează cu sensibilitate la marea majoritate a gelurilor de duş; am revenit la el la final de august; are o densitate rar întâlnită la un astfel de produs, o aromă fresh, reconfortantă; particulele exfoliante sunt blânde cu pielea.


* Crema pentru călcâie Eucerin, cu 10 % uree - dacă nu mă înşel, o am dintr-un Pink Box câştigat pe blogul lui Ionny (de care mi-e dor!); e bunicică, nu m-a impresionat; la preţurile pe care le au produsele acestei mărci, mă aşteptam la ceva mai eficient.

* Dizolvantul hidratant fără acetonă Farmec - curăţă binişor; e ceva antipatic la el :)) - probabil senzaţia de uleios..n-aş da unul Ebelin pe 10 ca acesta!

* Gelul de duş Fa men -  varianta aceasta a reuşit să-l încânte pe soţul meu care nu se lasă impresionat cu una, cu două!:P

* Serum Capital Lumiere Clarins - pentru înlăturarea petelor, cu proprietăţi anti-age; sub formă de gel transparent, cu tentă uşor gălbuie, textură lejeră, se absoarbe foarte repede în piele; am observat efectul  aproape imediat de destindere asupra tenului; fiind în variantă mini, nu aveam cum să am aşteptări în privinţa îndepărtării petelor - am intuit din start.


Am ajuns la cosmetiiicaalee! Aici intervine partea de "vină " a unei fete care mi-e tare dragă: Alina Anghel; ea m-a determinat în miez de noapte să cotrobăi prin trusa de cosmetice şi să elimin fără milă pe acelea care ardeau gazul pe-acolo! Dintre cele  urcate pe "căpiţă", sunt consumate doar jumătate. Pentru celelalte, îmi voi pune cenuşă în cap - au fost bani irosiţi!:(

* Un blush Seventeen, luat în amintirea altuia similar pe care l-am avut cu mulţi ani în urmă; la ce bun, nu ştiu, o toană de moment; aruncat 99% nefolosit;  v-am spus că nu mai folosesc alt blush de când am blush-urile cremă NYX (mă cam întristez gandindu-mă ca sunt cam pe ultima sută de metri cu ele).

* Primerul pentru ochi Elf (consumat) - nu mai e necesară nicio precizare; raportul calitate/preţ este excelent.

* Kit concelear Oriflame - din punctul meu de vedere, e consumat!:)) Am folosit numai partea galbenă, altceva nu mi-a trebuit de la el! Îmi dădea o culoare naturală şi "sănătoasă" pleoapelor.

* Off, cu durere suspin după mascara NYX - Electric Blue; am iubit acest rimel (review aici); şi-a făcut datoria, şi-a dat obştescul sfârşit; nu m-am îndurat să-l arunc dar acum am reuşit să depăşesc momentul!

* Mascara Yves Rocher - Couleur Nature (neconsumată): slabăăă, slăbuţă! Noroc că nu am dat bani pe ea, a fost bonus la o comandă; nu o recomand; avea o consistenţă "pisicită" şi nu rezista deloc pe gene!

* Pff, altă achiziţie nefericită (cel puţin pentru mine!): un lipstain Oriflame (neconsumat)! Nu mi-a plăcut; îmi colora buzele cu pete; adevărul e că nici nu i-am acordat şanse, n-am încercat variante de a-l face util cumva. :P

* Fond de ten Toleriane Teint La Roche Posay - din categoria : "Cine mă puse să-l cumpăr?" ; consumat 3/4 cu maximă voinţă, în amestec cu următorul confrate pe care-l voi numi; în mod independent, arăta groaznic pe tenul meu: încărcat, prăfos, accentuând  orice linie (fină sau nu!)  - nimic bun pentru mine!

* Fond de ten Ageless Elixir Max Factor (2 în 1: fdt + serum) - consumat integral (cu voinţă am făcut asta, cu mândrie o spun) ; probabil că este bun pentru un ten normal sau uscat; pentru al meu (mixt) este prea hidratant; lucesc, din start, ca un bec; nu am încercat să-l fixez cu pudră, nu am vrut; în combinaţie cu LRP (mai sus pomenit), rezulta ceva compatibil tenului meu, îşi anulau reciproc neajunsurile şi făceau casă bună, făcându-mi pe plac!

Eiii, ce părere aveţi despre toată această desfăşurare de forţe??? Spuneţi voi acum, eu nu mai pot decât să tac chitic! Mă doare mâna, mă doare gura! :))

Vă pup şi aştept  cu nerăbdare comentariile voastre!
Bucuraţi-vă de weekend!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you











 

Blog Template by YummyLolly.com