13 aug. 2013

Meloman pentru o zi (20)

Muzica este tot minus lumea. 
                          (Emil Cioran)



'Neatza (la ora pranzului)!

Cu melodia asta m-am trezit eu in minte, in zori... Ma captiveaza maniera fantomatica in care canta Darren Hayes aceasta declaratie de dragoste (asa percep eu) , imi da senzatia ca se pierde in muzica!

Apropos de a te pierde, asa am simtit in ultimele zile, in ceea ce priveste blogul: o stare de ne-scris sau o ne-stare de scris! Timp din belsug, idei destule dar... atat! Am vrut pauza fara a sti ca asta vreau, fara a-mi propune, a venit de la sine. Se pare ca am nevoie de ceva timp. Probabil e precum teoria elasticului a lui John Gray (trebuie sa ma indepartez pentru a ma putea apropia iar)! :)



Zi frumoasa va doresc, cu inspiratie!:)
Sper sa ne vedem si sa ne auzim curand...
Va imbratisez!


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e initiatorul acestui minunate idei de postare...Va recomand sa ii faceti o vizita, ascultati astfel si alte alegeri muzicale!





Recomandare pentru bloggeri Dacă doresti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ti-ai amintit si vrei să o impartasesti cu noi si inscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!




 

Blog Template by YummyLolly.com