22 mar. 2013

Ce produse am consumat in ultima vreme?!

Hello, hello!

Mie imi place foarte mult sa citesc in blogosfera articole pe aceasta tema. Ma inspira! Fie ma motiveaza pentru a fi un pic mai chibzuita si a cumpara numai dupa ce am consumat ceea ce am, fie ma "ajuta" sa-mi imbogatesc wishlist-ul (pentru momentele cand mi-as dori sa incerc produse noi sau pentru cazul in care voi castiga la loto :P)... Stiu ca si voi apreciati teme de acest gen!

Am de mult timp in obiectiv o astfel de postare, am fost fata  foaaarte "strangatoare" :)); inca de la inceputul acestui an,  mi-am ingrozit sotul care a observat ca ceea ce consum nu mai ajunge la cosul de gunoi ci in...cosul de rufe (ssstt, nu mai spuneti la nimeni ca acolo am gasit eu de cuviinta sa pitesc recipientele golite :P); i-am explicat dragului meu, el a inteles si, desi tot uimirea a invins, a acceptat situatia stiind ca nu are alternativa :))  (cu intelepciunea nativa si, totodata, cultivata si dobandita in atatia ani de happy marriage)!

Iata si fotografiile graitoare! Vor fi insotite de (sper!) scurte comentarii...

  - Spray-ul Anian (review aici ) - spun scurt: nu pot trai fara el!:))
  - Balsamul leave-in Gliss, cu keratina - am incercat diverse variante ale sale, ne-am inteles foarte bine; am decis totusi sa observ cum imi prieste si keratina lichida Anian.


   - Dizolvantul Ebelin din dm; am rugat pe cineva sa-mi ia fara acetona, a inteles ce doresc dar mi-a luat cu acetona :)); n-a fost mare bai, a facut treaba buna!
   - Geluri de dus: Balea si Bourjois cu nisip alb pentru gommage; cel de la Balea e cremos, e tonica aroma sa; la gelurile de dus ale acestei marci raportul calitate/pret e mai mult decat multumitor; cel de la Boujois imi place mult - dar nu mai iau altele pana nu termin ceea ce am pe etajera din baie!!! Intre noi fie vorba, doar Yves Rocher, cu nu stiu ce ispititoare oferte, imi poate dejuca planul, dar ma voi stradui sa raman pe pozitii!


     - Crema pentru curatarea fetei (fara sapun) de la Aslavital; bun produsul, dar nu ma determina sa  il reachizitionez!
     - Gelul de curatare exfoliant de la Yves Rocher, mi-a placut dar nu mai sunt atat de incantata de el cum eram candva!
     - Gelul de curatare Bioten - am citit review-uri pozitive la adresa lui, mie nu mi-a placut - spuma nu face, nu curata eficient, se consuma repede; nu!


   - Solutia micelara Bioderma Sensibio, s-a inteles foarte bine tenul meu cu ea, voi mai reveni la acest produs!
    - Apa micelara Blanchette (marca proprie Kaufland) - un mare NU; costa doar 6 lei dar nu pot spune nici macar: atata dai, atata face!

-  Doua rujuri Nyx, nuantele Frappucino (un nude cald, minunat, cu usoara tenta orange) si  Milan (un roz inchis, bland); cu regret anunt inaintarea cererii de pensionare caci sunt  rujuri iubite de mine; evident nu le voi da pace inca si voi mai culege cat pot cu ajutorul unei pensule!









Cam atat am avut de aratat si de spus...
Daca aveti intrebari, daca doriti review la un produs anume, nu ezitati sa-mi scrieti intr-un comentariu sau intr-un e-mail!  Va voi raspunde cu bucurie!

Apropos de rujurile Nyx si de review-uri, postarea pe aceasta tema se pregateste, e "in cuptor"!


Sunt curioasa:
Ai folosit vreunul dintre produsele metionate mai sus?
Ce produse ai reusit tu sa consumi in ultima vreme?

Pupiceeei!:)
                                                                                                                                      Ilda
Lavender Thoughts to you

                                                                                                                     
 

Blog Template by YummyLolly.com